اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 959

لیگ برتر هندبال / سرمربی بازیکن تیم پاس: هماهنگی لازم را مقابل رعد پدافند نداشتیم

مسابقات

سه شنبه, 03 اسفند 1400 17:59

سرمربی و بازیکن تیم هندبال پاس نداشتن آمادگی و هماهنگی هم تیمی های خود در دیدار مقابل رعد پدافند را عامل شکست مقابل حریف عنوان کرد.

لیگ برتر هندبال / سرمربی بازیکن تیم پاس: هماهنگی لازم را مقابل رعد پدافند نداشتیم بزرگنمایی

احمد فلاح سرمربی و بازیکن پاس ناجا پس از شکست برابر رعد پدافند آمل در گفت گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: تیم ما در نیم‌فصل دوم به طور کامل از کادرفنی تا بازیکنان عوض شد و تنها ۶ بازیکن را از نیم‌ فصل اول در اختیار داریم. 

وی افزود: به علت مشکلات مالی که در نیم فصل اول برای تیم ما به وجود آمد بیشتر بازیکنان از تیم جدا شدند و ما تلاش کردیم در نیم‌فصل دوم بازیکنان بومی و جوان را اضافه کنیم که برای آینده استان قم مفید باشد. 

فلاح ادامه داد: در آغاز نیم‌فصل دوم به علت مثبت‌ شدن تست کرونای ۷ بازیکن نتوانستیم آن‌ها را در اختیار داشته باشیم. در بازی سوم این بازیکنان به ما اضافه شدند اما تیم هماهنگی لازم را نداشت زیرا بازیکنان تنها چهار جلسه با هم تمرین کرده بودند. امیدوارم بازیکنان بازی به بازی بهتر شوند.

وی در پایان گفت: نتیجه تمام زحمت‌های ما بازیکن‌ ساختن است. ما قول پیروزی به مسئولان ندادیم بلکه قول دادیم برای ساختن بازیکن تلاش کنیم. 

گفتنی است رعد پدافند آمل در مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با نتیجه 33 بر 25 پاس ناجا قم را شکست داد.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط