اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1263

لیگ برتر هندبال بانوان / سرمربی یکتا افروز: از هیچ نامی نمی هراسیم

بانوان

جمعه, 26 فروردین 1401 02:03

سرمربی تیم هندبال یکتا افروز البرز می گوید بازیکنانش از هیچ تیم و نام بلندی نمی‌هراسند.

لیگ برتر هندبال بانوان / سرمربی یکتا افروز: از هیچ نامی نمی هراسیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ناهید رضائی سرمربی تیم هندبال یکتا افروز البرز پس از پیروزی مقابل تاسیسات دریایی تهران صدرنشین لیگ برتر بانوان گفت: بازیکنان ما پیشرفت چشمگیری نسبت به دور رفت داشته‌اند. در دور قبل تیم ما به تازگی بسته شده بود و هماهنگی لازم بین بازیکنان وجود نداشت و ما حتی در آستانه‌ جذب بازیکن بودیم.

رضائی اضافه کرد: با وجود اینکه تیم ما از نظر امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، امروز بازیکنان یکتا افروز با اعتماد به نفس و باورپذیری و نیز هماهنگی به این باور رسیدند که می‌توانند در مقابل تیم صدر جدول به پیروزی برسند. خوشحالی من از این است که بازیکنان ما با وجود رده سنی جوان‌ از هیچ نامی نهراسیدند و به خوبی جنگیدند.

وی در پایان صحبت‌ها افزود: اگرچه این دور با سه تیم مدعی بازی داشتیم، من از عملکرد بازیکنان کاملاً راضی هستم که با تمام توان به رقابت پرداختند. به تیم تاسیسات خدا قوت می‌گویم و در ادامه راه برایشان آرزوی موفقیت دارم.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط