اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1217

لیگ برتر هندبال بانوان/ سرمربی کات شاهرود: امیدواریم جزو ۴ تیم برتر باشیم

بانوان مسابقات

دوشنبه, 22 فروردین 1401 02:18

سرمربی تیم هندبال بانوان کات شاهرود ابراز امیدواری کرد تیمش جزو ۴ تیم برتر لیگ برتر هندبال بانوان ایران باشد.

لیگ برتر هندبال بانوان/ سرمربی کات شاهرود: امیدواریم جزو ۴ تیم برتر باشیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، خدیجه قانع سرمربی تیم هندبال بانوان کات شاهرود پس از پیروزی مقابل تاسیسات دریایی تهران گفت: تمرینات ما برای نیم‌فصل دوم بسیار زود آغاز شده بود. همچنین ما تیم تاسیسات را به خوبی آنالیز کرده بودیم و برد این رویداد برای ما قابل پیش‌بینی بود.


قانع در خصوص وضعیت تیم کات اضافه کرد: بازیکنان ما توضیحات و نکات گفته شده در خصوص ساختار حمله و دفاع را به خوبی اجرا کردند، تیم ما بیشتر در رده سنی ۱۸ تا ۲۱ سال هستند و در طول نیمه اول دچار استرس ناشی از پایاپای پیش رفتن بازی بودند اما در نیمه دوم عملکرد خیلی بهتری را از خود نشان دادند و توانستیم به نتیجه قابل قبولی دست یابیم.


سرمربی کات شاهرود پس از ابراز خرسندی از جریان مسابقات افزود: بازی‌های این دوره مسابقات لیگ کاملاً غیرقابل پیش‌بینی است و به همین جهت از جذابیت بالایی برخوردار است. در نهایت امیدواریم با همت، اراده و پشتکار در پایان تورنمت بتوانیم جزو ۴ تیم برتر باشیم.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط