اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1215

لیگ برتر هندبال بانوان/ سرمربی شهرداری ملایر: بازی مقابل آتریسا بر اساس انتظارم پیش نرفت

بانوان مسابقات

دوشنبه, 22 فروردین 1401 00:52

سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری ملایر با وجود پیروزی مقابل حریف می‌گوید دیدار مقابل آتریسا بر اساس انتظارشان نرفت.

لیگ برتر هندبال بانوان/ سرمربی شهرداری ملایر: بازی مقابل آتریسا بر اساس انتظارم پیش نرفت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مژگان ملکی سرمربی تیم هندبال بانوان شهرداری ملایر پس از پیروزی مقابل آتریسا گفت: بازی امروز ما اصلاً قابل انتظار نبود و بازیکنان ما عملکردی که باید را به نمایش نگذاشتند. در واقع تاکتیک‌ها و برنامه‌هایی که داشتیم به درستی اجرا نشد که البته با توجه به وقفه‌ای که در بازی‌های لیگ اتفاق افتاد دور از ذهن نبود.


سرمربی تیم ملایر افزود: تعدادی از بازیکنان ما عضو تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان هستند و به دلیل اعزام آن‌ها به مسابقات آسیایی شرایط مساعدی برای تمرین نداشتیم. به علاوه عواملی چون شروع لیگ بلافاصله بعد از تعطیلات سال نو آمادگی تیمی ما را تحت تاثیر قرار داد.


وی ادامه داد: امیدوارم در روند بازی‌ها بازیکنان ما به هماهنگی بهتری نسبت به یکدیگر دست یابند. فکر می‌کنم این شرایط تنها برای تیم ملایر نبود و این مورد را با توجه به نتایجی که تا به الان به ثبت رسیده به خوبی می‌توان درک کرد. 


ملکی در پایان صحبت‌ها اضافه کرد: امیدواریم تیم ما در این دوره رقابت‌ها بتواند به امتیاز بالایی دست یابد و بتوانیم جایگاه پیشین خود را ارتقا دهیم.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط