اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1216

لیگ برتر هندبال بانوان/ سرمربی آتریسا: بازیکنانم پیشرفت خوبی داشته‌اند

بانوان مسابقات

دوشنبه, 22 فروردین 1401 01:24

سرمربی تیم هندبال بانوان آتریسا می‌گوید بازیکنانش پیشرفت خوبی را داشته‌اند و در ادامه لیگ شاهد عملکرد بهتری از آنها خواهیم دید.

لیگ برتر هندبال بانوان/ سرمربی آتریسا: بازیکنانم پیشرفت خوبی داشته‌اند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، متین نجد سمیعی سرمربی تیم هندبال بانوان آتریسا پس از شکست مقابل شهرداری گفت: بازی امروز را در حالی واگذار کردیم که نماینده ملایر متشکل از بازیکنان تیم ملی جوانان و نوجوانان بودند.


ما نباید بازی را با ۴ اختلاف واگذار می‌کردیم. در جریان بازی یکسری اختلافات وجود داشت اما من به بازیکنان آتریسا خدا قوت می‌گویم.


سرمربی تیم هندبال آتریسا پس از ابراز خرسندی از عملکرد بازیکنانش افزود: تیم آتریسا تا به این لحظه پیشرفت خوبی داشته و بازی‌ها را به خوبی جلو آمده است. بازیکنان ما از سال گذشته به آتریسا پیوسته‌اند و این اولین تجربه سوپر لیگ آن‌ها است.


وی ادامه داد: در این رویداد اگر در شوت‌های آخر توجه و تمرکز بیشتری به کار می‌گرفتند چه بسا می‌توانستیم پیروز این رویداد شویم.


نجدسمیعی در خصوص وضعیت آتریسا گفت: تمرینات ما از ۷ فروردین آغاز شد و فرصت زیادی برای آمادگی نداشتیم، اما به نسبت بازیکنان عملکرد خوبی داشتند و امیدواریم بازیکنان پیشرفت داشته باشند و هدف اصلی آتریسا هم همین است.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط