اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 963

لیگ برتر هندبال / بازیکن تیم فولاد سپاهان: تاکتیک‌های خود را به خوبی اجرا کردیم و پیروز شدیم

مسابقات

سه شنبه, 03 اسفند 1400 21:03

بازیکن تیم فولاد سپاهان می‌گوید هم‌تیمی‌هایش تاکتیک‌های در نظر گرفته برای این دیدار را به خوبی به نمایش گذاشتند و در نهایت پیروز مصاف با سپاهان نوین بودند.

لیگ برتر هندبال / بازیکن تیم فولاد سپاهان: تاکتیک‌های خود را به خوبی اجرا کردیم و پیروز شدیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کامیار طاهری بازیکن تیم هندبال فولاد سپاهان پس از کسب پیروزی مقابل سپاهان نوین اظهار کرد: بازی بسیار سنگین بود و تیم سپاهان نوین انگیزه بسیار بالایی داشت، به ویژه در نیمه نخست فشاری زیادی به ما آورد اما برنامه‌های خودمان را داشتیم برای این بازی و توانستیم نتیجه دلخواه را بدست بیاوریم.


وی افزود: در جلسات تمرینی که داشتیم تاکتیک‌هایی که قرار بود در دفاع و حمله در زمین پیاده کنیم را به اجرا گذاشتیم و نتیجه هم گویای همین موضوع است. بازیکنان تیم ما بسیار تلاش کردند و به‌خاطر دارا بودن نفرات بیشتر روی نیمکت دست مربیان باز بود و با تقسیم انرژی اهداف تاکتیکی خود را به ثمر رساندیم.



لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط