اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 137

لژیونرهای ایرانی لیگ هندبال رومانی را با پیروزی آغاز کردند

فدراسیون

دوشنبه, 08 شهریور 1400 09:17

از هفته نخست لیگ هندبال رومانی دو تیم دیناموبخارست و بوزائو که از حضور بازیکنان ایرانی بهره می برد، با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.

لژیونرهای ایرانی لیگ هندبال رومانی را با پیروزی آغاز کردند بزرگنمایی

IRIHF:

لژیونرهای ایرانی لیگ هندبال رومانی را با پیروزی آغاز کردند. 

از هفته نخست لیگ هندبال رومانی دو تیم دیناموبخارست و بوزائو که از حضور بازیکنان ایرانی بهره می برند، با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند. 

دیناموبخارست که سعید حیدری راد و سید علیرضا موسوی را در خدمت دارد، توانست با نتیجه قاطع 33 بر 17 تیم بایاماری را شکست دهد. 

در این دیدار سعید حیدری راد 47 دقیقه درون دروازه دینامو قرار گرفت و 17 سیو را به نام خود ثبت کرد. همچنین سید علیرضا موسوی نیز با حضور 60 دقیقه ای خود 2 گل را درون دروازه بایاماری جای داد و در خط دفاعی عملکرد موثری داشت. دیناموبخارست در هفته دوم لیگ زیمبریلور مقابل چسمه باکائو قرار خواهد گرفت. 

همچنین تیم بوزائو که چهارهندبالیست ایرانی را در ترکیب خود دارد، مقابل تیم الکساندرا با نتیجه نزدیک 23 بر 22 فصل جدید لیگ هندبال رومانی را با پیروزی آغاز کرد. 

تیم بوزائو که شاهو نصرتی، الله کرم استکی، محسن باباصفری و امین یوسف نژاد در آن بازی می کنند، با این پیروزی در رده ششم جدول 14 تیمی لیگ رومانی قرار گرفت.  




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط