اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3137
در دیدار پاکدل با مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران تاکید شد

لزوم حل مشکلات تیمداری در لیگ برتر هندبال و سالن اختصاصی هندبال در پایتخت

فدراسیون هیئت‌ها

چهارشنبه, 25 بهمن 1402 14:14

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با حضور در فدراسیون هندبال با علیرضا پاکدل دیدار و گفتگو کرد.

لزوم حل مشکلات تیمداری در لیگ برتر هندبال و سالن اختصاصی هندبال در پایتخت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عصر روز گذشته با دعوت رییس فدراسیون هندبال، با حضور در این فدراسیون با علیرضا پاکدل دیدار و گفتگو کرد. 

پاکدل در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات ارزنده جوادی در ورزش استان تهران بعنوان یکی از مدیران کل پرتلاش ورزش کشور با اشاره به موفقیت‌های اخیر استان تهران در رده‌های پایه هندبال در مسابقات قهرمانی کشور، با بیان خلاء بزرگ عدم حضور تیمی از استان  تهران در لیگ برتر هندبال در دو بخش آقایان و بانوان و همچنین نبود سالن اختصاصی هندبال در اختیار هیات هندبال استان تهران، از این موضوعات اظهار گلایه کرد و گفت: استان تهران با وجود ظرفیت‌های بسیار در رشته هندبال هیچ تیمی نه در بخش بانوان و نه در بخش مردان در لیگ برتر ندارد. 

وی خطاب به جوادی اظهار داشت: از شما به‌عنوان متولی ورزش استان تهران تقاضا داریم که تدبیر کنید و در راستای حل این مشکلات قدم بردارید و فدراسیون هندبال هم تمام تلاش خود را در کنار شما به کار می‌بندد تا این مشکل هر چه سریعتر برطرف شود. 

وی افزود: اگر شما پای کار بیایید و کمک کنید فدراسیون هندبال و اداره کل ورزش در کنار یکدیگر می‌توانند مشکل عدم تیمداری به دلیل عدم وجود اسپانسر و حامی مالی را دنبال کنند تا ان شاءلله اتفاقات خوبی برای هندبال این استان بیفتد.

پاکدل در بخش دیگری از این دیدار گفت: استان تهران با وجود ظرفیت های بسیار اما هیچ‌گونه سالن اختصاصی برای علاقمندان هندبال ندارد که این معضل بزرگی است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این دیدار قول داد با برگزاری جلسات با حامیان مالی و علاقمندان تلاش کنند تا در آینده‌ای نزدیک این استان نیز که یکی از مهدهای بزرگ هندبال در کشور است، در لیگ برتر هندبال بتواند نماینده داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به نبود سالن اختصاصی برای رشته هندبال در سطح تهران، با اشاره به زیرساخت های خوب در این استان، بر لزوم رفع این مشکل جهت بسط توسعه و گسترش این رشته ورزشی تاکید کرد. 

پاکدل در این دیدار که روح الله اکرمی نیا، دبیر هیات تهران، نیز حضور داشت، مامور کرد پیگیر اختصاص سالن هندبال از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران باشد. 

ریس فدراسیون هندبال همچنین بر لزوم توجه به رده‌های پایه، استعدادیابی و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان استان تهران در راستای توجه ویژه به هندبال در این استان تاکید کرد.



اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط