اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3158

قهرمانی شهید چمران لارستان در لیگ دسته یک هندبال مردان

آقایان

سه شنبه, 01 اسفند 1402 18:38

شهید چمران لارستان قهرمان لیگ یک هندبال مردان شد.

قهرمانی شهید چمران لارستان در لیگ دسته یک هندبال مردان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدار نهایی لیگ یک هندبال مردان امروز ساعت 16 بین تیم‌های‌ سنگ آهن بافق و شهید چمران لارستان برگزار شد که نماینده استان فارس  توانست در یک بازی نزدیک و تماشایی با نتیجه 28_29، سنگ آهن بافق را شکست دهد و قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول مردان کشور شود.


نیمه اول این دیدار با نتیجه 16_14 به سود شهید چمران لار پایان یافت و در نیمه دوم دو تیم پایاپای و با نتیجه نزدیک کار را دنبال کردند ولی این بازیکنان لارستان بودند که با تجربه بالاتر و حفظ نتیجه با یک گل بازی را به پایان رسانده و قهرمان لیگ دسته اول این فصل شدند.


این دو تیم با راهیابی به دیدار نهایی لیگ یک، جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور را نیز کسب کردند.

لازم به ذکر است با توجه به عدم حضور تیم آلومینیوم مهدی رسالت اراک در دیدار رده‌بندی،  شهرزاد لارستان دیگر نماینده استان فارس در این دوره از مسابقات به مقام سوم رسید.

لیگ دسته یک مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط