اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1648

قهرمانی شهرداری بندرانزلی در مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دستجات آزاد مردان کشور

ساحلی

جمعه, 08 مهر 1401 00:00

تیم شهرداری بندر انزلی فاتح مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دستجات آزاد مردان کشور شد.

قهرمانی شهرداری بندرانزلی در مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دستجات آزاد مردان کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، رقابت‌های هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دستجات آزاد مردان کشور به میزبانی شهرستان ساری استان مازندران با قهرمانی شهرداری بندر انزلی به اتمام رسید.


تیم هندبال ساحلی شهرداری بندرانزلی پس از صعود از مرحله گروهی، با پیروزی بر تیم میزبان موفق شد به دیدار نهایی این رقابت‌ها صعود کند و با برتری ۲ بر یک در دیدار پایانی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.


دیدار فینال در نیمه اول با برتری ۱۸-۱۳ شهرداری بندرانزلی به پایان رسید اما در نیمه دوم تیم نور موفق شد با نتیجه ۱۷-۱۴ بازی را به تساوی بکشاند.

برنده دیدار پایانی و حائز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها در ضربات تن به تن (پنالتی) مشخص شد و این تیم شهرداری انزلی بود که با نتیجه نزدیک ۷-۶ از سد میزبان عبور کرد و جام قهرمانی را به گیلان برد.

در دیدار رده بندی این مسابقات نمایندگان نمایندگان ساری و اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پادما یدک اصفهان موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم رستوران حاج حسن ساری را مغلوب کند.

هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط