اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1126

قهرمانی دختران نوجوانان هندبال ایران در قهرمانی آسیا / محمدخانی: با ذهن برنده به قهرمانی آسیا آمدیم

بانوان تیم‌های ملی

چهارشنبه, 03 فروردین 1401 19:07

مربی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران می گوید تیم از همان ابتدا برای قهرمانی و با ذهن برنده پا به رقابتهای قهرمانی آسیا گذاشته بود.

قهرمانی دختران نوجوانان هندبال ایران در قهرمانی آسیا / محمدخانی: با ذهن برنده به قهرمانی آسیا آمدیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فاطمه محمدخانی بعد از برد تیم ملی هندبال دختران نوجوان مقابل سوریه اظهار کرد: بازیکنانم از ابتدا بازی را در دست داشتند و برنده بودند. ما توانستیم در پایان این مسابقات بدون شکست مقام اول آسیا را برای اولین بار کسب کنیم. 


مربی تیم ملی هندبال دختران نوجوان در ادامه گفت: بازیکنانم از شروع تمرینات با ذهن برنده وارد زمین شدند و توانستند امروز مزد زحماتشان را بگیرند. اردوهای منظمی داشتیم و اینها سبب شد که با هماهنگ به ۸ امتیاز برسند. 


محمدخانی به آمادگی بازیکنان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان اشاره کرد و گفت: بعد از این بازی‌ها ما باید اردوهای تیم ملی را ادامه دهیم و برای جهانی آماده شویم. از اکنون باید برنامه ریزی ها را شروع کنیم تا بازیکنان آمادگی لازم را کسب کنند. 


وی در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای رئیس فدراسیون هندبال، افزود: باید در پایان از دکتر پاکدل رئیس فدراسیون و  سرکار خانم دهقانی نایب رئیس زنان تشکر کنم که از دختران حمایت کردند. همچنین باید از آقای اکبرآبادی مدیر فنی و خانم رضائیان تشکر کنم که برای آمادگی این تیم تلاش زیادی کردند. شاگردانم کسب مقام اول آسیا را به عنوان عیدی به مردم ایران تقدیم می‌کنند.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط