اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1125

قهرمانی دختران نوجوان ایران در آسیا / مبینا حاجی حیدری: هدف ما از ابتدا کسب خوشرنگ ترین مدال بود

بانوان تیم‌های ملی

چهارشنبه, 03 فروردین 1401 19:01

دروازه‌بان تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران می گوید از ابتدا هدف ملی پوشان رسیدن به مدال طلا بوده است.

قهرمانی دختران نوجوان ایران در آسیا / مبینا حاجی حیدری: هدف ما از ابتدا کسب خوشرنگ ترین مدال بود بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مبینا حاج حیدری دروازه‌بان تیم ملی هندبال دختران نوجوان بعد از پیروزی مقابل سوریه در جریان رقابت‌های قهرمانی آسیا قزاقستان اظهار کرد: بازی خوبی بود، از اول بازی اختلاف میان ما و سوریه زیاد بود و در نهایت هم توانستیم با اختلاف زیاد برنده باشیم. در نیمه دوم درون دروازه ایستادم و توانستم چند توپ را مهار کنم. 


ملی‌پوش هندبال دختران نوجوان خاطرنشان کرد: با زحمات کادر فنی و بازیکنان توانستیم با چهار پیروزی روی سکوی اول مسابقات قرار بگیریم و مدال طلا را به خانه ببریم و علاوه بر کسب مدال طلا سهمیه قهرمانی جهان را کسب کردیم.


دروازه‌بان تیم ملی گفت: هدف ما از ابتدا کسب سهمیه و خوشرنگترین مدال آسیا بود که توانستیم با همدلی و هماهنگی به این مهم برسیم. امیدوارم در مسابقات قهرمانی جهان نیز بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط