اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2476

قهرمانی جوانان دختر آسیا؛ نتایج سومین روز/ پیروزی خیره‌کننده ژاپن

بانوان

یکشنبه, 11 تیر 1402 15:40

سومین روز برگزاری مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا با پیروزی تیم‌های ژاپن، چین، کره جنوبی و چین تایپه به پایان رسید.

قهرمانی جوانان دختر آسیا؛ نتایج سومین روز/ پیروزی خیره‌کننده ژاپن بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سومین روز برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا به پایان رسید که طی آن تیم‌های ژاپن و کره جنوبی از گروه A و تیم‌های چین و چین تایپه از گروه B بر حریفان خود پیروز شدند. 

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران امروز و در یک بازی حساس از چین تایپه شکست خورد تا بازی ملی‌پوشان کشورمان برابر هند و همچنین بازی ازبکستان با چین تایپه در روز چهارشنبه حساسیت بالایی داشته باشد. 

نتایج سومین روز این مسابقات به شرح زیر است:

ژاپن 55 – کویت 7

چین 39 – ازبکستان 28

ایران 18 – چین تایپه 28

کره جنوبی 44 – قزاقستان 26


تیم ها فردا، دوشنبه، 12 تیر، استراحت می‌کنند و این مسابقات از روز سه‌شنبه،13 تیر، با برگزاری چهار دیدار پیگیری خواهد شد که طی آن ازبکستان با هند و چین تایپه با چین از گروه B مصاف خواهد کرد و تیم ملی ایران استراحت می‌کند. همچنین در حساسترین بازی مرحله گروهی و از گروه A  کره جنوبی به مصاف ژاپن خواهد رفت. هنگ‌کنگ نیز کویت را پیش رو دارد. 

لازم به ذکر است هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا از 9 تیر به میزبانی هنگ‌کنگ آغاز شده و تا 18 تیر ادامه دارد. 


تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط