اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1127

قهرمانی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا / بدوی: با همدلی به اهدافمان رسیدیم

بانوان تیم‌های ملی

چهارشنبه, 03 فروردین 1401 19:14

ملی پوش هندبال نوجوانان دختر ایران می گوید ملی پوشان تمامی تلاش خود را به کار بستند تا با غیرت و همدلی به قهرمانی آسیا دست یابند.

قهرمانی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا / بدوی: با همدلی به اهدافمان رسیدیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، آسمان بدوی ملی‌پوش هندبال دختران نوجوان ایران پس از پیروزی مقابل سوریه و کسب عنوان قهرمانی رقابتهای قهرمانی آسیا اظهار کرد: مقابل سوریه بازی خوبی داشتیم. امروز با کمی استراحت نسبت به بازی قبلی هماهنگی بیشتری در زمین داشتیم و خدا را شکر توانستیم آخرین بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم.


بازیکن پست پخش در ادامه در خصوص مدال طلای قهرمانی آسیا گفت: هدف تیم از همان ابتدا کسب قهرمانی آسیا بود. ما با چهار پیروزی توانستیم قهرمان شدیم و خدا را شکر سهمیه قهرمانی جهان را نیز بدست آوریم.


وی در ادامه گفت: ما در جریان مسابقات همه تلاش خود را کردیم و با همدلی و غیرت بازیکنان توانستیم مقابل همه حریفان به پیروزی برسیم. امیدوارم تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان نیز موفق باشند.

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط