اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1120

قهرمانی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در آسیا / ملی‌پوش هندبال: خوشحالم که با طلا به ایران برمی‌گردیم

بانوان تیم‌های ملی

چهارشنبه, 03 فروردین 1401 16:12

ملی پوش هندبال نوجوانان دختر ایران کسب مدال تاریخی قهرمانی آسیا حاصل همدلی و برنامه ریزی دقیق برای این موفقیت دانست.

قهرمانی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در آسیا / ملی‌پوش هندبال: خوشحالم که با طلا به ایران برمی‌گردیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هستی دوخایی ملی‌پوش هندبال دختران نوجوان ایران پس از کسب پیروزی مقابل سوریه و بدست آوردن مدال طلای قهرمانی آسیا اظهار کرد: بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم با چهار پیروزی مقابل ازبکستان، قزاقستان، هند و سوریه قهرمان شدیم و اتفاقی تاریخی را رقم بزنیم. 


بازیکن گوش چپ تیم ملی در مورد عملکرد تیم در این مسابقات اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار بستیم تا در هر بازی پیروز میدان باشیم. بازی با قزاقستان و هند سخت و پایاپای بود اما توانستیم در نیمه دوم بازی را در اختیار بگیریم و پیروز باشیم. همه با هم یکدل شده بودیم تا قهرمان شویم و به هدفمان رسیدیم.


دوخایی به تاریخ سازی تیم ملی نوجوانان اشاره کرد و گفت: ما توانستیم برای اولین بار در تاریخ هندبال زنان ایران قزاقستان را شکست دهیم. علاوه بر آن با چهار پیروزی در این مسابقات توانستیم قهرمان شویم و اولین مدال طلای ایران در آسیا را کسب کنیم. ما با یاری خدا به رقابت‌های قهرمانی جهان هم صعود کردیم. 

انتهای پیام

تیم ملی هندبال نوجوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط