اطلاعیه

🔴

کد مطلب: 5203

قشقایی: خوشحالم با شکست آمریکا راهی دور بعد شدیم/ برای صعود به جمع 8 تیم برتر دنیا می جنگیم

تیم های ملی ساحلی

چهارشنبه, 03 تیر 1405 13:47

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران می گوید تیمش می توانست علاوه بر آمریکا، پرتغال را هم شکست دهد.

قشقایی: خوشحالم با شکست آمریکا راهی دور بعد شدیم/ برای صعود به جمع 8 تیم برتر دنیا می جنگیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی قشقایی، سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران بعد از پیروزی مقتدرانه مقابل آمریکا در مسابقات قهرمانی جهان 2026 و صعود به دور بعدی اظهار داشت: سومین مسابقه تیم ما در رقابت های قهرمانی جهان بود. متاسفانه در روز اول با تیم های بزرگ بازی کردیم و رقابت دشواری داشتیم. با تیم اسپانیا و پرتغال که سابقه قهرمانی جهان و اروپا را دارند، بازی کردیم. البته با پرتغال بازی خیلی نزدیکی داشتیم و حدود 20 ضربه پنالتی(شوت اوت) زده شد. می توانستیم برنده آن دیدار باشیم، اما خوش شانس نبودیم. 

وی افزود: بعد از بازی های سخت دیروز دست از تلاش برنداشتیم و امروز توانستیم مقابل آمریکا برنده باشیم و به دور بعدی صعود کنیم که اتفاق خوب و مهمی برای ماست.

سرمربی تیم ملی هندبال ساحلی ایران در پایان در خصوص دور بعدی مسابقات هم گفت: انشالله در دور بعدی هم می توانیم نمایش خوبی داشته باشیم. الان همه تمرکز و تلاش ما روی بازی های آینده است. رقبای جدیدمان را آنالیز می کنیم و در تلاش هستیم تا جزو 8 تیم برتر رقابت های جهانی قرار بگیریم. 

هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط