اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2807
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

قشقائی راد: مسابقه با کیفیتی مقابل بحرین داشتیم/ جوانان اضافه شده به تیم، آینده هندبال ایران هستند

آقایان گفت‌و‌گو

سه شنبه, 02 آبان 1402 22:36

مربی و آنالیزور تیم‌ملی هندبال ملی پوشان جوان تیم ملی را امیدی برای آینده هندبال ایران دانست.

قشقائی راد: مسابقه با کیفیتی مقابل بحرین داشتیم/ جوانان اضافه شده به تیم، آینده هندبال ایران هستند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی قشقائی راد مربی و آنالیزور تیم ملی هندبال پس از دیدار با بحرین در انتخابی المپیک پاریس گفت: بسیار مسابقه  با کیفیتی با بحرین داشتیم.

وی افزود: قبل از مسابقه درخصوص اهمیت این دیدار با بازیکنان صحبت کردیم و می دانستیم دیداری است که حساسیت زیادی دارد‌ و البته در مجموع بازی بدی از آب درنیامد.

وی ادامه داد: نیمه اول پراشتباه بودیم اما در نیمه دوم در بحث دفاع عملکرد خوبی داشتیم تا دقایق پایانی که اشتباهات ساده و کوچک باعث شد اختلاف یک گل به ۵ گل برسد.

قشقائی راد گفت: بحرین تیم بزرگی است و نماینده آسیا در المپیک توکیو و فینالیست هانگژو است. تیم پرمهر و با کیفیتی است. ما هم در تیم ملی تغییرات زیادی داشتیم و ۵ و ۶ بازیکن جوان به ترکیب اضافه شدند که هم عملکرد خوبی داشتند و هم اشتباهاتی. اما برای سال های آینده امید خوبی برای هندبال هستند.

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال ایران در آخرین دیدار مرحله مقدماتی مسابقات هندبال انتخابی المپیک پاریس ۲۴-۲۸ نتیجه را به بحرین واگذار کرد.




تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط