اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2782
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

قشقائی راد: تمرکز ما روی بازی با کویت است/ به صعود امیدواریم

آقایان گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 26 مهر 1402 21:10

آنالیزور تیم ملی هندبال گفت: هنوز امیدواریم و تمرکز ما روی بازی با کویت است.

قشقائی راد: تمرکز ما روی بازی با کویت است/ به صعود امیدواریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی قشقائی راد، آنالیزور تیم‌ملی هندبال کشورمان پس از دیدار با ژاپن در مسابقات انتخابی المپیک پاریس گفت: بازی با ژاپن یکی از حساسترین بازی های ما در این رقابت ها بود‌.

وی افزود: با ژاپن در هانگژو هم همگروه بودیم و تیمی شناخته شده است و البته تغییراتی نسبت به بازی های آسیایی داشت و البته ما هم تغییراتی در ترکیب داشتیم و ۵ بازیکن جوان به تیم‌ملی اضافه شدند.

قشقائی راد ادامه داد: یکی از مهمترین ماموریت های ما در این بازی کم کردن از اشتباهات فردی بود. هر چند در نخستین بازی این اشتباهات وجود دارد اما انروز به حداقل رسیده بود.

آنالیزور تیم ملی هندبال اضافه کرد: هنوز امیدواریم زیرا ژاپن می تواند برای بحرین و کویت هم دردسرساز شود بنابراین تمرکز ما روی بازی با کویت است تا با پیروزی از زمین بیرون بیاییم تا برای صعود امید داشته باشیم و در نهایت جزو ۴ تیم‌نهایی باشیم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط