اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2789
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

قشقائی راد: بازی نزدیکی با کویت داشتیم/ هماهنگی بیشتری نیاز داریم

آقایان گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 27 مهر 1402 19:00

آنالیزور تیم ملی هندبال با بیان اینکه بازی نزدیکی با کویت در انتخابی المپیک داشتیم، گفت: به زمان بیشتری برای هماهنگی بیشتر نیاز داریم.

قشقائی راد: بازی نزدیکی با کویت داشتیم/ هماهنگی بیشتری نیاز داریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مهدی قشقائی راد آنالیزور تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی برابر تیم کویت در انتخابی المپیک پاریس در گفتگو با شبکه تلویزیونی الکاس گفت: به تیم کویت تبریک می گویم چون در این دیدار خیلی خوب بازی کرد‌.

وی افزود: هر دو تیم در این رقابت سخت به پیروزی نیاز داشتند زیرا هر تیمی بازنده میشد از جدول رقابت خارج می شد برای همین بازی جذابی از کار درآمد که هر کس آن را دید لذت برد‌.

قشقایی راد ادامه داد: در نیمه دوم کویت سیستم بازی خود را تغییر داد برای همین بازی اندکی نزدیک شد.

وی با بیا اینکه وقتی برنده می شوید همه خوشحال هستند، گفت: با این وجود اشتباهات زیادی داشتیم بخاطر اینکه تیم جوانی داریم و تغییرات زیادی نسبت به هانگژو در تیم داشتیم. راجع به اشتباهات باید فکر کنیم و برای بازی بعدی آنها را آنالیز کنیم البته به زمان بیشتری برای هماهنگی بیشتر نیاز داریم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط