اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 984

قدردانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال از تیم‌ها و عوامل اجرایی رقابت‌های لیگ دسته دو بانوان

فدراسیون بانوان

شنبه, 07 اسفند 1400 09:51

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال از تیم های شرکت کننده و عوامل اجرایی برگزاری مسابقات لیگ دسته ۲ هندبال بانوان کشور تشکر کرد.

قدردانی نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال از تیم‌ها و عوامل اجرایی رقابت‌های لیگ دسته دو بانوان بزرگنمایی

متن پیام بدین شرح است:


باسمه تعالی

به لطف خداوند و با تلاش بی وقفه عوامل اجرایی و زحمات سایر همکاران گرامی در فدراسیون هندبال و حمایت های بی دریغ ریاست محترم فدراسیون، مسابقات لیگ دسته۲ هندبال بانوان کشور، با حضور  ۱۹ تیم در دو منطقه شمال و جنوب برگزار گردید که نشان از رشد و توسعه هندبال بانوان می باشد.

بی شک حمایت های مستمر ریاست محترم فدراسیون و زحمات دیگر همکاران گرامی در افزایش سطح کیفی این دوره از مسابقات نقش به سزایی داشته است که روند رو به رشد و عملکرد مثبت تیم های شرکت کننده، نشان از آینده ای روشن برای هندبال بانوان کشور می باشد.

اینجانب از زحمات رئیس، نایب رئیس و عوامل اجرایی هیئت های استانی و شهرستان های مجومرد در استان یزد و گرمسار در استان سمنان، کمیته ها، داوران، ناظران سرپرستان فنی و سرپرست مسابقات، اعضای تیم های شرکت کننده، اسپانسرها و سایر عزیزانی که در برگزاری این دوره از مسابقات همت و تلاش نمودند، تقدیر و تشکر نموده و به تیم های صعود کننده به لیگ دسته ۱ بانوان (آیرین صنعت تهران، نگین کوهسار لرستان، اکوکارمانیا کرمان، هیئت هندبال زنجان)، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال برای کسانی که در جهت رشد و ترقی هندبال بانوان کشور از هیچ تلاشی دریغ نمی فرمایند، آرزوی سلامتی و تندرستی را مسئلت دارم.


افسانه دهقانی

نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط