اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1177

قدردانی رئیس فدراسیون هندبال از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا

ساحلی

چهارشنبه, 10 فروردین 1401 14:16

رئیس فدراسیون هندبال و رئیس کمیته برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا در پیامی از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا قدردانی نمود.

قدردانی رئیس فدراسیون هندبال از دست‌اندرکاران برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال در پیام علیرضا پاکدل آمده است:


خداوند بزرگ را شاکرم که با عنایات همیشگی خود بار دیگر ما را مورد توجه قرار داد تا بتوانیم رویداد مهم و بین‌المللی 《هندبال ساحلی قهرمانی آسیا》 را به میزبانی کشور عزیزمان به بهترین شکل برگزار نماییم. آماده‌سازی زیرساخت‌ها و فراهم نمودن شرایط برای میزبانی این رقابت‌ها آن هم در کمترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن، بار دیگر نشان داد اگر دست در دست هم دهیم، با همت عالیه می‌توانیم فعل خواستن را به توانستن صرف نماییم. میزبانی ارزشمند این رویداد بین‌المللی علاوه بر آنکه وجهه ایران عزیز را در بُعد بین‌المللی تقویت نمود با رضایت کامل همراه با تقدیر مسئولین ارشد فدراسیون هندبال آسیا و نماینده فدراسیون بین‌المللی هندبال و همچنین شرکت‌کنندگان، از میزبانی ایران اسلامی همراه بود. بی‌شک در این مسیر باید از تلاش‌ها و همراهی وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، همکاران عزیز و زحمتکشم در فدراسیون هندبال، مدیریت و کادر پرتلاش شرکت ایرانسل، مدیریت مجموعه ورزشی انقلاب، انجمن هندبال ساحلی خصوصا ورزشکاران و مربیان افتخار آفرین هندبال ساحلی، داوران، رؤسای هیئت‌های استانی، اعضای هیئت رئیسه، حراست وزارت ورزش و مجموعه ورزشی انقلاب، اصحاب محترم رسانه، مدیریت و کادر شبکه سه و ورزش سیما، فدراسیون پزشکی و کادر درمانی، نیروهای داوطلب و دیگر عزیزانی که ما را در برگزاری رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا که به همت ملی‌پوشان غیرتمند ساحلی نوجوان و بزرگسال کشورمان پایانی خوش و تاریخی با کسب دو مقام قهرمانی و کسب سهمیه جهانی را برای ورزش ایران اسلامی رقم زد، همراهی نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

انشالله با همراهی خانواده بزرگ هندبال بتوانیم در آینده نزدیک بار دیگر میزبان رویدادهای مهم بین‌المللی در رشته هندبال بوده و کشور عزیزمان ایران را سرافراز نماییم.


علیرضا پاکدل

رئیس فدراسیون هندبال ایران/ رئیس کمیته برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط