اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2948
بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان در دانمارک؛

قانع: نخستین پیروزی هندبال ایران در رقابت‌های جهانی با یک تیم جوان کسب شد/ از حمایت های پاکدل تشکر می‌کنم

بانوان گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 22 آذر 1402 17:57

مربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پس از بازی با گرینلند گفت: اولین برد در بخش تیم ملی بزرگسالان بانوان را کسب کردیم.

قانع: نخستین پیروزی هندبال ایران در رقابت‌های جهانی با یک تیم جوان  کسب شد/ از حمایت های پاکدل تشکر می‌کنم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، خدیجه قانع، مربی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پس از کسب پیروزی در برابر گرینلند در بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان گفت: دومین دوره‌ای است که در مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان شرکت می کنیم و امروز موفق شدیم نخستین پیروزی تیم ملی هندبال بزرگسالان بانوان را ثبت کنیم. 

وی افزود: تیم ملی نسبت به دوره قبل در اسپانیا جوانتر شده و امیدواریم با شالوده بهتر بتوانیم برای سال‌های آینده برنامه‌ریزی کنیم. 

از تمام کسانی که تیم ملی را در این مدت همراهی کردند تشکر می‌کنم بویژه آقای علیرضا پاکدل که همیشه نگاه مثبتی به بخش بانوان داشتند. 

گفتنی است بانوان هندبالیست کشورمان در آخرین بازی خود در بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان مقابل گرینلند به میدان رفت و در پایان با نتیجه 23-28 به برتری رسید تا نخستین پیروزی خود در میدان بزرگ جهانی را جشن بگیرد.


تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط