اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1331

فینال نخست لیگ برتر / سپاهان یک گام به قهرمانی نزدیک شد

فدراسیون مسابقات

شنبه, 17 اردیبهشت 1401 00:00

سپاهان اصفهان پیروز فینال نخست لیگ برتر هندبال ایران شد.

فینال نخست لیگ برتر / سپاهان یک گام به قهرمانی نزدیک شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سپاهان اصفهان با پیروزی در فینال نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران یک گام به قهرمانی نزدیک شد.


فینال اول رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران با پیروزی ۲۳ بر ۱۹  سپاهان اصفهان مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به اتمام رسید.


در فینال اول رقابت لیگ برتر هندبال ایران سپاهان اصفهان با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ نیمه نخست را به سود خود به اتمام رساند.


در این بازی که از ابتدا پایاپای دنبال می‌شد دو تیم از همان ابتدا با اختلاف اندک و نزدیک به یکدیگر بازی را دنبال کردند.


با وجود اینکه در دقایقی از بازی سپاهان اصفهان موفق شد از حریف خود پیش بیفتد، نیروی زمینی شهید شاملی به بازی بازگشت و در نهایت در حالی که تا واپسین دقایق نیمه نخست نتیجه ۱۰ بر ۱۰ بود، سپاهان اصفهان با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ نیمه اول را به سود خود به پایان رساند.


در نیمه دوم نیز دو نیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما هر چه از زمان بازی در نیمه دوم گذشت اختلاف گل سپاهان بیشتر شد و در پایان نیز این اختلاف به ۴ گل رسید و در سپاهان پایان ۲۳ بر ۱۹ حریف خود را در فینال نخست از پیش رو برداشت.



حواشی فینال اول لیگ برتر:

پس از قریب به دو سال تماشاگران در تالار هندبال فدراسیون حضور یافتند و از نزدیک شاهد مصاف تیم‌های شهید شاملی و سپاهان بودند.


وسلین وویوویچ سرمربی تیم ملی هندبال ایران از نزدیک شاهد این دیدار بود.


خوش و بش بازیکنان دو تیم پیش از آغاز دیدار و پس از پایان مسابقه از نکات قابل توجه این دیدار بود.

اخبار مرتبط