اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1335

فینال لیگ برتر/ طلایی پوشان سپاهان قهرمان لیگ برتر هندبال ایران

فدراسیون مسابقات

دوشنبه, 19 اردیبهشت 1401 16:57

تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران شد.

فینال لیگ برتر/ طلایی پوشان سپاهان قهرمان لیگ برتر هندبال ایران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، با تساوی دومین دیدار فینال لیگ برتر هندبال، تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با برتری در مجموع دو بازی فینال مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون به عنوان قهرمانی سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران دست یافت.


فینال دوم مسابقات لیگ برتر هندبال ایران با تساوی ۲۴ - ۲۴ به اتمام رسید و با توجه به پیروزی ۲۳ بر ۱۹ سپاهان در فینال اول در نهایت این طلایی پوشان اصفهان بودند که قهرمانی لیگ برتر هندبال ایران شدند.


نیمه اول فینال دوم رقابت های لیگ برتر که در سالن شهید سلیمانی فدراسیون برگزار شد، با برتری 12 بر 10 به نفع فولاد مبارکه سپاهان به پایان رسید و نهایتاً در نیمه دوم این مسابقه، نتیجه 24 بر 24 مساوی شد.


سپاهان اصفهان با قهرمانی در لیگ برتر هندبال ایران پس از دو فصل مجددا به عنوان قهرمانی بالاترین سطح از هندبال ایران رسید.

این پانزدهمین قهرمانی سپاهان در لیگ برتر هندبال ایران است.

سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال ایران به دلیل شرایط کرونا طی ۶ مرحله در مسابقات گروهی، ۲ مرحله پلی آف به صورت رفت و برگشت و دو مسابقه فینال به صورت متمرکز برگزار شد.


جدول رده بندی سی و چهارمین دوره لیگ برتر هندبال ایران به شرح زیر است:

۱. فولاد سپاهان اصفهان 

۲. نیروی زمینی شهید شاملی کازرون

۳. ذوب آهن / صنعت مس کرمان (سوم مشترک)

۵. فولاد سپاهان نوین اصفهان

۶. زغال سنگ طبس

۷. نفت و گاز گچساران

۸. رعد پدافند آمل

۹. ستارگان دشتستان

۱۰. پاس ناجا قم

اخبار مرتبط