اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 719

فیزیوتراپ تیم ملی هندبال: خوشبختانه مصدومی نداریم/ شرایط جسمانی بازیکنان مطلوب است

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 15 دی 1400 12:16

فیزیوتراپ تیم ملی هندبال ابراز امیدواری کرد‌ بازیکنان از تورنمنت اسپانیا به سلامت برگردند تا در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا نیز در سلامت کامل شرکت کنند.

فیزیوتراپ تیم ملی هندبال: خوشبختانه مصدومی نداریم/ شرایط جسمانی بازیکنان مطلوب است بزرگنمایی

علی بخشی فیزیوتراپ تیم ملی هندبال درباره آخرین وضعیت بازیکنان پیش از اعزام به اسپانیا در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت تمام بازیکنان تیم ملی خوب است و مصدومی نداریم. همچنین بازیکنانی که پیش از این دچار کسالت شده بودند، در حال حاضر وضعیت خوبی دارند و کاملا ریکاوری شده‌اند.


وی با ابراز رضایت از شرایط جسمانی ملی‌پوشان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در اردو هیچ کدام از بازیکنان آسیب‌دیدگی نداشتند و همگی از وضعیت سلامت کاملی برخوردار هستند. امیدوارم بازیکنان از اسپانیا هم به سلامت برگردند تا در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا نیز در سلامت کامل شرکت کنند. 


بخشی در پایان افزود: خوشبختانه با تعاملی که با فدراسیون انجام داده‌ایم، وضعیت تغذیه بازیکنان خوب است وامیدوارم بازیکنان در مدت زمان باقی‌مانده تا رقابت‌های قهرمانی آسیا استراحت و تغذیه خوبی داشته باشند و این وضعیت سلامتی که بر تیم حاکم است تا آغاز رقابت‌های آسیا هم حاکم باشد. تاکنون همه چیز خوب پیش رفته و امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا جایگاه خوبی بدست بیاوریم تا دست پر از مسابقات بازگردیم.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط