اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2792
هفته چهارم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

فولاد هرمزگان همچنان بر مدار پیروزی/ سقوط صدرنشین به رده سوم

بانوان مسابقات

جمعه, 28 مهر 1402 13:36

هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان با شکست صدرنشین و ادامه پیروزی های فولاد هرمزگان پایان یافت.

فولاد هرمزگان همچنان بر مدار پیروزی/ سقوط صدرنشین به رده سوم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که طی آن سنگ آهن بافق نخستین شکست فصل خود را تجربه کرد، فولاد هرمزگان صدرنشین شد و سپاهان هم شکست هفته گذشته خود را جبران کرد.

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته چهارم لیگ برتر دو تیم سنگ آهن بافق و زاگرس جنوبی کازرون به مصاف هم هستند که شاگردان خدیجه قانع در زاگرس جنوبی کازرون توانستند صدرنشین لیگ برتر را با نتیجه ۳۳ بر۳۲ شکست دهند تا با ۶ امتیاز و همچنین کسب امتیاز بازی رودررو نسبت به حریف در رده دوم جدول رده بندی بایستند و سنگ آهن بافق هم به جایگاه سوم سقوط کرد.

فولاد هرمزگان هم همچنان بر مدار پیروزی حرکت می کند. این تیم امروز مقابل شهید چمران لارستان به میدان رفت و هر چند نیمه نخست ۱۶-۱۶ به اتمام رسید اما فولاد در ادامه توانست نبض بازی را در دست بگیرد و در نهایت با نتیجه ۳۵ بر ۳۳ چهارمین پیروزی خود را ثبت کند تا با ۸ امتیاز به صدر جدول صعود کند.

نفت و گاز گچساران نیز که به البرز رفته بود، نتوانست از سد شاگردان ناهید رضایی بگذرد و دومین باخت خود را در پرونده لیگ ثبت کرد. نفت و گاز گچساران که هفته پیش نخستین پیروزی خود را مقابل سنندج به دست آورده بود، امروز در سومین دیدار خود در لیگ مقابل شهدای رزکان البرز به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۲۹-۳۲ مغلوب شد. با این نتیجه رزکان البرز ۴ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به سپاهان در رده چهارم جدول قرار گرفت. گچساران نیز با دو امتیاز در رده ششم جای گرفت.

فولاد سپاهان اصفهان نیز که هفته گذشته مقابل فولاد هرمزگان تن به شکست داده بود، امروز مهمان سنندج بود که در پایان توانست با ۱۰ اختلاف گل و نتیجه ۲۷-۳۷ با دست پر به اصفهان بازگردد.

نتیجه کامل دیدارهای امروز به این شرح است:

شهید چمران لارستان ۳۳- ۳۵ فولاد هرمزگان

سنگ آهن بافق ۳۲ - ۳۳ زاگرس جنوبی کازرون

سنندج ۲۷ - ۳۷ فولاد مبارکه سپاهان

شهدای رزکان البرز  ۳۲ - ۲۹ نفت و گاز گچساران

در جدول رده بندی لیگ برتر بانوان فولاد هرمزگان ۸ امتیازی و صدرنشین است، زاگرس جنوبی کازرون و سنگ آهن بافق ۶ امتیازی و به دلیل امتیاز بازی رو در رو در جایگاه دوم و سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

شهدای رزکان البرز با ۴ امتیاز و تفاضل ۱۰ و سپاهان با همین امتیاز و تفاضل گل ۹ در رده های پنجم و ششم قرار دارند، گچساران با ۲ امتیاز و سنندج و شهید چمران لارستان بدون امتیاز در رده های ششم تا هشتم جای دارند.

لازم به ذکر است در تمامی بازی های هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان که با نام و یاد  "شهدای بیمارستان غزه" نام گذاری شده، بازیکنان و عوامل اجرايي  پیش از آغاز بازی های امروز به احترام شهدای وقایع اخیر سرزمین فلسطین اشغالی یک دقیقه سکوت کردند.

گفتنی است هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان ۵ آبان برگزار می شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط