اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2245

فولاد نوین فاتح شهرآورد نصف جهان

مسابقات

سه شنبه, 29 فروردین 1402 21:48

در تنها دیدار معوقه از هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر هندبال مردان ایران از ساعت ۲۰ امشب، سه شنبه ۲۹ فروردین، دو تیم اصفهانی فولاد نوین و گیتی پسند به مصاف هم رفتند.

فولاد نوین فاتح شهرآورد نصف جهان بزرگنمایی

این دیدار که به میزبانی طلایی پوشان فولاد نوین و در ورزشگاه شهید عبداله میثمی به قضاوت مهدی توکلی و سعیدولدخانیان کوبل داوری از استان تهران برگزار شد در پایان با برتری تیم میزبان به پایان رسید.


فولاد نوین که با ۱۲ بازی و ۱۴ امتیاز در جایگاه پنجم و تیم گیتی پسند با ۱۴ بازی و ۱۷ امتیاز در رده چهارم جدول قرار داشتند که با این نتیجه فولاد نوین با یک بازی کمتر خود را به فاصله یک امتیازی گیتی پسند رساند.

این دیدار جذاب و تماشایی که از طریق آپارات فدراسیون هندبال بصورت زنده پخش شد، در نیمه نخست با نتیجه نزدیک ۱۳-۱۲ به سود فولاد نوین به پایان رسید.

در نیمه دوم که با درخشش گلرهای دو تیم (مظفری و فرهادی) همراه بود، در یک دیدار نفسگیر، این شاگردان شهداد مرتجی در فولاد نوین بودند که بازی را با نتیجه  ۲۷-۳۰ به سود خود به پایان رساندند.

بدین ترتیب تیم فولاد نوین با ۱۳ بازی و کسب ۱۶ امتیاز کماکان در جایگاه پنجم و گیتی پسند با یک بازی بیشتر و ۱۷ امتیاز در رده چهارم قرار لیگ‌ برتر هندبال مردان کشور قرار گرفتند.

لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط