اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3157
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

فردا؛ پایان لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری دیدارهای حساس هفته چهاردهم

بانوان مسابقات

سه شنبه, 01 اسفند 1402 12:45

نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان فردا با برگزاری 4 دیدار به کار خود پایان می‌دهد.

فردا؛ پایان لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری دیدارهای حساس هفته چهاردهم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته چهاردهم و پایانی نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان فردا، چهارشنبه، 2 اسفند، با برگزاری 4 دیدار حساس برگزار می‌شود.

طی دیدارهای هفته پایانی فولاد هرمزگان، فولاد مبارکه سپاهان و زاگرس جنوبی کازرون برای کسب رده دوم رقابت حساسی خواهند داشت و همچنین شهید چمران لارستان و نفت و گاز گچساران برای ماندن در لیگ برتر هندبال تلاش می‌کنند. 

در مهمترین دیدارهای فردا سنگ‌آهن بافق که در هفته سیزدهم با کسب 25 امتیاز قهرمان لیگ برتر هندبال شد، در دیداری که بطور مستقیم و زنده از پلتفرم آنتن پخش خواهد شد، در سالن فدراسیون هندبال به مصاف فولاد هرمزگانی می‌رود که با 21 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد و تلاش می‌کند با شکست قهرمان لیگ و کسب 2 امتیاز پیروزی، رده دوم خود را حفظ کند و البته نیم‌ نگاهی به دیدار زاگرس جنوبی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان دارد. سنگ‌آهن بافق هم قطعا با تمام قوا به میدان می‌آید تا جشن قهرمانی خود را با پیروزی همراه کند که به جذابیت این دیدار خواهد افزود. 

همچنین در دیگر دیدار هفته پایانی زاگرس جنوبی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان که با 19 امتیاز در رده سوم و چهارم جدول قرار دارند، فردا به مصاف هم می‌روند تا بتوانند با پیروزی در آخرین دیدار فصل نوزدهم و احتمال شکست فولاد هرمزگان مقابل قهرمان لیگ، به رده دوم جدول صعود و نایب قهرمان شوند که البته تفاضل 72 گل هرمزگان، رقابت برای کسب عنوان نایب قهرمانی را بیش از پیش حساس و پیچیده کرده است. 

از سوی دیگر و در پایین جدول رده‌بندی تیم با سابقه نفت و گاز گچساران با شکست از زاگرس جنوبی کازرون در هفته سیزدهم به رده هفتم سقوط کرد و هم‌اکنون با شهید چمران لارستان در 6 هم امتیاز است. این دو تیم در هفته پایانی با یکدیگر دیدار می‌کنند و نتیجه این دیدار تاثیر مستقیمی بر سقوط از یا ماندگاری در لیگ برتر هر دو تیم دارد.

در آخرین دیدار هفته پایانی شهدای رزکان البرز میزبان سنندج است.  سنندج که یکی از تیم‌های تازه وارد به لیگ نوزدهم بود، نخستین تیمی است که با 13 شکست به لیگ یک هندبال بانوان سقوط کرده است. 

برنامه دیدارهای هفته پایانی لیگ نوزدهم از این قرار است:

سنگ آهن بافق – فولاد هرمزگان

زاگرس جنوبی کازرون – فولاد مبارکه سپاهان 

شهید چمران لارستان – نفت و گاز گچساران

شهدای رزکان البرز – سنندج


دیدارهای هفته پایانی فردا، چهارشنبه، 2 اسفند، و از ساعت 11 صبح آغاز می‌شود. 

لازم به ذکر است دیدار سنگ آهن بافق و فولاد هرمزگان به میزبانی سالن فدراسیون هندبال برگزار و بصورت زنده و اختصاصی از پلتفرم آنتن پخش می‌شود. پس از این بازی مراسم اختتامیه نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال و توزیع جوایز تیم های قهرمان برگزار خواهد شد.


لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط