اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2726

فردا؛ برگزاری هفته دوم لیگ نوزدهم

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 06 مهر 1402 13:26

هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان فردا با برگزاری ۳ دیدار آغاز می‌شود.

فردا؛ برگزاری هفته دوم لیگ نوزدهم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان فردا، جمعه، 7 مهر با برگزاری ۳ دیدار برگزار می‌شود که در مهمترین دیدار دو تیم شهدای رزکان البرز و سنگ آهن بافق که در رده اول و دوم جدول رده‌بندی هستند با یکدیگر مصاف می‌کنند.


شهدای رزکان البرز با هدایت ناهید رضایی در هفته نخست لیگ موفق شد شهید چمران لارستان را با نتیجه 24-36 از پیش رو بردارد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به بافق در صدر جدول بایستد. بافق نیز 19-30 سنندج را شکست داد.


فولاد مبارکه سپاهان که در هفته اول لیگ برابر نفت و گاز گچساران به دلیل پزشکی حاضر نشد، این بار مهمان شهید چمران لارستان است و باید منتظر ماند و دید شاگردان فاطمه محمدخانی در نخستین بازی خود در لیگ برتر هندبال چه عملکردی دارند.


نفت و گاز گچساران هم که متین نجد سمیعی را روی نیمکت مربیگری خود دارد، به مصاف فولاد هرمزگانی می‌رود که در هفته اول موفق شد در یک بازی تماشایی و مهیج 22-27 مقابل زاگرس جنوبی به برتری برسد و در حال حاضر با دو امتیاز و تفاضل گل  5 در رده سوم قرار دارد. این بازی روز شنبه، ۸ مهر، ساعت ۱۱ برگزار می شود. 


زاگرس جنوبی کازرون نیز با هدایت خدیجه قانع، سنندج را پیش رو دارد. تیم هندبال سنندج با هدایت پریا فرجی با باریکنان کاملاً بومی بعد از 7 سال دوری از لیگ برتر امسال دوباره در این رقابت ها حضور پیدا کرده است.

برنامه کامل هفته دوم لیگ برتر هندبال بانوان به این ترتیب است:

شهید چمران لارستان – فولاد مبارکه سپاهان
شهدای رزکان البرز – سنگ آهن بافق
سنندج – زاگرس جنوبی کازرون


شنبه -۸ مهر: فولاد هرمزگان – نفت و گاز گچساران

 دیدارهای هفته دوم لیگ برتر هندبال راس ساعت 11 روز جمعه، 7 مهر، برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط