اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2803
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

فردا؛ آخرین دیدار مرحله مقدماتی ملی‌پوشان هندبال ایران مقابل نایب قهرمان آسیا

آقایان تیم‌های ملی

دوشنبه, 01 آبان 1402 11:08

تیم ملی هندبال ایران فردا در آخرین بازی مرحله مقدماتی انتخابی المپیک پاریس به مصاف بحرین می‌رود.

فردا؛ آخرین دیدار مرحله مقدماتی ملی‌پوشان هندبال ایران مقابل نایب قهرمان آسیا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال کشورمان پس از کسب دو پیروزی برابر تیم های کویت و قزاقستان، فردا در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف بحرین می‌رود. 

بحرین که شب گذشته موفق شد کویت را 34 بر 26 شکست دهد، در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها قزاقستان را 46 بر 18 در هم کوبید اما 26-27 برابر ژاپن شکست خورد تا هم‌اکنون با 4 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ملی ایران در رده دوم جدول رده‌بندی گروه B بایستد و به همین دلیل دیدار این تیم برابر ملی‌پوشان کشورمان از حساسیت بالایی برخوردار شود و تیم برنده این دیدار به مرحله نیمه نهایی و  4 تیم برتر آسیا خواهد پیوست.

تیم ملی بحرین تنها نماینده قاره آسیا در المپیک 2020 توکیو بود که در این بازی‌ها عملکرد خوبی از خود نشان داد اما در نهایت به جایگاه هشتمی این بازی‌ها اکتفا کرد. ضمن اینکه اخیرا در بازی‌های آسیایی هانگژو با باخت مقابل قطر در دیدار فینال به مقام نایب قهرمانی اکتفا کرد.

لازم به یادآوری است دیدار دو تیم ایران و بحرین در مسابقات انتخابی المپیک پاریس فردا، سه‌شنبه، 2 آبان و از ساعت 17:30 به وقت ایران آغاز می‌شود. 

گفتنی است ایران در صورت پیروزی مقابل بحرین، همراه با ژاپن صدرنشین به دور نیمه‌نهایی صعود می‌کند اما اگر این بازی با تساوی پایان یابد، تفاضل گل تکلیف تیم صعود‌کننده را مشخص خواهد کرد.



تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط