اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2480

فردا آخرین بازی جوانان دختر در دور مقدماتی/ در اندیشه صعود با طعم شیرین برد هند

بانوان

سه شنبه, 13 تیر 1402 15:21

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران فردا در مسابقات قهرمانی آسیا با هند دیدار می‌کند.

فردا آخرین بازی جوانان دختر در دور مقدماتی/ در اندیشه صعود با طعم شیرین برد هند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ملی‌پوشان هندبال دختر ایران فردا، چهارشنبه 14 تیرماه، در آخرین روز برگزاری دور مقدماتی مرحله گروهی با تیم ملی هند دیدار می‌کنند. 

تیم ملی هندبال جوانان دختر هند در این دوره از مسابقات تاکنون پیروزی به دست نیاورده و مقابل تیم‌های چین، چین تایپه و ازبکستان تن به شکست داده است. 

هند در این دوره از مسابقات و در نخستین بازی خود در این مسابقات مقابل چین تایپه به میدان رفت و با نتیجه 22 -25 شکست را پذیرا شد. 

این تیم همچنین با نتایج 22-35 مقابل چین و 30 -34 برابر ازبکستان شکست خورد تا بدون امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی گروه B قرار بگیرد. 

تیم ملی هند فردا در آخرین مسابقه مرحله مقدماتی گروه B روبروی تیم ملی کشورمان به میدان می‌رود. 

پیش از مسابقه تیم‌های ملی چین تاپیه و ازبکستان روبروی یکدیگر قرار می‌گیرند که نتیجه این دیدار تاثیر مستقیمی بر جایگاه تیم ملی ایران و حضور در جمع 3 تیم برتر جدول دارد. 

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر آسیا از 9 تیر به میزبانی هنگ کنگ آغاز شده و تا 18 تیر ادامه دارد.


تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط