اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3391
بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان؛

فرانسه قهرمان مسابقات هندبال جوانان جهان در مقدونیه شد

بانوان

دوشنبه, 11 تیر 1403 10:54

فرانسه قهرمان مسابقات هندبال قهرمانی جوانان جهان در مقدونیه شد.

فرانسه قهرمان مسابقات هندبال جوانان جهان در مقدونیه شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال فرانسه با پیروزی مقابل مجارستان، قهرمان بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان شد. 

فرانسه در فینال این رقابت‌ها توانست با نتیجه 29 بر 26 مجارستان قدرتمند را شکست دهد و نام خود را روی کاپ قهرمانی حک کند. 

در دیدار رده‌بندی نیز هلند، که در گروه A با تیم ملی هندبال ایران، رومانی و برزیل همگروه بود، 34 بر 28 از سد محکمی چون دانمارک پرافتخار گذشت و مدال برنز این دوره را بر گردن آویخت. 

سوئد هم در این دوره رده‌ای بهتر از ششمی به دست نیاورد. سوئد در بازی مقابل پرتغال، 25-26 شکست خورد تا به رده ششمی اکتفا کند. ایسلند نیز مقابل سوئیس 29 بر 26 به پیروزی رسید تا بر پله هفتم بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان بایستد. 

تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران نیز که برای دومین بار در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان حاضر شده بود، با سه پله صعود نسبت به نخستین دور حضور خود در این مسابقات در سال 2022 در اسلوونی، رده بیست و هفتم را کسب کرده بود. 

بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر جهان که از 30 خرداد به میزبانی مقدونیه شمالی آغاز شده بود، شب گذشته با معرفی قهرمان به کار خود پایان داد.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط