اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2323

فراخوان ثبت نام اصحاب رسانه جهت شرکت در مسابقات هندبال باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۳_ اصفهان

اطلاع رسانی

سه شنبه, 02 خرداد 1402 13:56

نمایندگان رسانه‌های گروهی برای صدور و دریافت کارت پوشش خبری و تصویری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های هندبال آسیا باید اطلاعات خود را حداکثر تا تاریخ شنبه ششم خرداد ماه به ایمیل handball.press.2023@gmail.com ارسال کنند.

فراخوان ثبت نام اصحاب رسانه جهت شرکت در مسابقات هندبال باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۳_ اصفهان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران رسانه‌های گروهی برای دریافت کارت پوشش خبری و تصویری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا باید نسبت به ارسال اطلاعات خود شامل نام و نام خانوادگی کامل، کارت پرسنلی خبرنگاری، معرفی نامه از سازمان رسانه‌ای و عکس پرسنلی خود به ایمیل handball.press.2023@gmail.com اقدام نمایند.

ارسال اطلاعات پرسنلی به این ایمیل برای صدور و دریافت کارت پوشش خبری و تصویری الزامی است.

رسانه‌ها از تاریخ سه شنبه دوم خرداد لغایت شنبه ششم خردادماه فرصت دارند نسبت به ارسال اطلاعات خود اقدام کنند. به درخواست‌های ثبت شده بعد از این تاریخ رسیدگی نخواهد شد.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط