اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2702

فدراسیون هندبال برترین فدراسیون المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شناخته شد

فدراسیون مهم ترین اخبار

سه شنبه, 28 شهریور 1402 16:53

فدراسیون هندبال برای دومین سال پیاپی برترین فدراسیون ورزشی در چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شناخته شد.

فدراسیون هندبال برترین فدراسیون المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور شناخته شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، عصر امروز در مراسم معرفی برترین های چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، فدراسیون هندبال مانند سال 1401 براساس آمار و اطلاعات وزارت ورزش به عنوان برترین فدراسیون ورزشی در اجرای مسابقات هندبال در قالب المپیاد استعدادهای برتر معرفی شد.

علیرضا پاکدل در این مراسم از وزارت ورزش و جوانان، وزارت آموزش و پرورش، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و همچنین هیات ورزشی سراسر کشور در اجراي مسابقات المپیاد استعدادهای برتر قدردانی کرد.

المپیاد استعدادهای برتر در رشته ورزشی هندبال در دو بخش پسران و دختران از 17 تا 24 شهریور به ترتیب در دو استان خراسان رضوی و اصفهان برگزار شد که در بخش پسران 23 تیم و در بخش دختران 24 تیم شرکت داشتند.

همچنین استان های تهران، فارس، آذربایجان شرقی، البرز و مازندران برترین استان های این المپیاد از نظر کسب مدال شناخته شدند.

مراسم معرفی برترین‌های المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور کیومرث هاشمی وزیر، سید محمد پولادگر و مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش و جوانان و همچنین رؤسای فدراسیون های ورزشی برگزار شد.

اخبار مرتبط