اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 582

فدراسیون بین‌المللی هندبال از تاریخ‌سازی فاطمه خلیلی / IHF: دختران هندبالیست ایران دنیا را به جایی شادتر مبدل کردند

فدراسیون بانوان

چهارشنبه, 17 آذر 1400 22:55

فدراسیون بین‌المللی هندبال از بازخورد بسیار بالای تاریخ‌سازی دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران و حضور ایران در رقابتهای قهرمانی جهان ابراز شگفتی کرد.

فدراسیون بین‌المللی هندبال از تاریخ‌سازی فاطمه خلیلی / IHF: دختران هندبالیست ایران دنیا را به جایی شادتر مبدل کردند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، وب‌سایت رسمی فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) با ابراز شگفتی از بازخورد بسیار بالای انتخاب فاطمه خلیلی به عنوان برترین بازیکن دیدار ایران - نروژ در فضای مجازی نوشت: حس خوب حضور دختران ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان اسپانیا ۲۰۲۱، جهان را به جایی شادتر تبدیل کرد.

 در این گزارش آمده است:
رقابت‌های هندبال قهرمانی زنان جهان یک مهمان تازه وارد داشت که برای اولین بار در این رویداد حضور پیدا می‌کرد. ایران برای نخستین بار و سه تیم دیگر یعنی اسلواکی، پورتوریکو و ازبکستان نیز برای دومین بار در رقابت‌های قهرمانی جهان هندبال بانوان شرکت کرده‌اند. در حالی که تفاوت این تیم‌ها با تیم‌های برتر جهان زیاد بود اما داستان‌های شگفت‌انگیزی را در این مسابقات به اشتراک گذاشتند؛ مانند آنچه برای فاطمه خلیلی دروازه‌بان تیم ملی ایران رخ داد.

ایران هرگز قرار نبود در رقابت‌های قهرمانی جهان اتفاق ویژه‌ای را از نظر نتیجه پدید بیاورد، بخصوص با همگروه شدن با تیم‌های رومانی، نروژ و قزاقستان! اما فاطمه خلیلی با نمایش درخشان خود در برابر دو قدرت برتر هندبال اروپا و یک تیم قدرتمند از آسیا تاریخ‌ساز شد. دروازه‌بان ایران در سه بازی نخست توانست ۳۰ ضربه را مهار کند و تنها از ساندرا تافت از دانمارک در تعداد دفعات دفع توپ در مرحله مقدماتی مسابقات عقب افتاد. همچنین در دیدار تیم ملی ایران با نروژ فاطمه خلیلی به عنوان برترین بازیکن این مسابقه انتخاب شد که موجی از احساسات در میان هم‌تیمی‌هایش و حتی بازیکنان نروژ را برانگیخت.

فیلم انتخاب شدن فاطمه خلیلی به عنوان برترین بازیکن دیدار ایران با نروژ تا کنون بیش از ۲۰۰ هزار بار در فیسبوک و بیش از ۳۳۰ هزار بار در توییتر باز نشر شده است.

 انتهای پیام

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط