اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3144
نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

فخری: این قهرمانی را به مردم بافق و شاگردانم تبریک می‌گویم/ بازیکنانم متعهدانه و جانانه پای تیم بودند

بانوان گفت‌و‌گو

جمعه, 27 بهمن 1402 13:10

سرمربی تیم سنگ‌آهن بافق پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان این قهرمانی را به مردم بافق و شاگردانش تبریک گفت.

فخری: این قهرمانی را به مردم بافق و شاگردانم تبریک می‌گویم/ بازیکنانم متعهدانه و جانانه پای تیم بودند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، سیده مریم فخری، سرمربی تیم سنگ‌آهن بافق پس از کسب عنوان قهرمانی نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان یک هفته زودتر از پایان لیگ گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی لیگ باید بازی مقابل سپاهان اصفهان را می‌بردیم و ۲ امتیاز کامل را کسب می‌کردیم که خداروشکر این امر محقق شد.

وی افزود: جا دارد یک خسته نباشید بسیار ویژه به بازیکنانم بگویم که از ابتدای فصل متعهدانه و جانانه پای تیم ماندند و قهرمانی را هم کسب کردند.

فخری در پایان گفت: این قهرمانی را به مردم بافق و یزد و شاگردانم تبریک می‌گویم و همه ما بسیار خوشحالیم که توانستیم جشن قهرمانی را یک هفته زودتر بگیریم.


لازم به یادآوری است که سنگ آهن بافق یزد با کسب ۲۵ امتیاز یک هفته مانده به پایان لیگ نوزدهم بر سکوی قهرمانی لیگ برتر هندبال بانوان ايران ایستاد.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط