اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2875

فاطمه خلیلی: کار سختی در دانمارک داریم/ حضورمان در دو دوره پیاپی رقابت های جهانی بی سابقه است

بانوان گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 02 آذر 1402 12:35

دروازه‌بان تیم ملی هندبال بانوان ایران گفت: گروه سختی داریم و حضور ما در دو‌ دوره پیاپی مسابقات جهانی در ورزش گروهی بانوان بی سابقه است.

فاطمه خلیلی: کار سختی در دانمارک داریم/ حضورمان در دو دوره پیاپی رقابت های جهانی بی سابقه است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فاطمه خلیلی، سنگربان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان و ستاره این تیم در رقابت های دوره گذشته در اسپانیا که مورد توجه بسیاری از رسانه های هندبالی جهان هم قرار گرفت، با حضور در برنامه " سلام تهران" شبکه ۵ درباره مسابقات قهرمانی هندبال زنان جهان گفت: دومین دوره پیاپی هست که در رقابت‌های جهانی حضور داریم که در ورزش های گروهی بی سابقه است. ما در این رقابت ها با آلمان و لهستان و ژاپن همگروهیم که به جز ژاپن با دو تیم دیگر تا به حال بازی نکردیم. ژاپن هم که قهرمان آسیاست و در کل شرایط سختی داریم.

وی افزود: با این حال تمام تلاش خود را می کنیم که بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم و درس‌هایی که باید بیاموزیم را یاد بگیریم و از تجارب حضور در دوره قبل هم استفاده تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

خلیلی در مورد بازی در لیگ رومانی نیز گفت: من دو سال پیش در لیگ ترکیه بازی کردم و امسال به لیگ هندبال رومانی رفتم. لیگ رومانی یکی از بهترین لیگ های هندبال جهان هست و بازی کردن در این لیگ جزو رویاهای من بود. از این بابت خوشحالم و امیدوارم باعث افتخار برای کشورم و پیشرفت برای خودم باشم.

وی با بیان اینکه من ابتدا فوتسال بازی می کردم و طی یک اتفاق وارد هندبال شدم و بلافاصله به تیم ملی رسیدم، گفت: به دختران ورزشکار می گویم دست از تلاش برندارید و ادامه بدهید تا به هدف خود برسید.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط