اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2725
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو؛

عملکرد آماری درخشان بازیکنان تیم ملی هندبال در مرحله مقدماتی بازی های آسیایی

آقایان تیم‌های ملی

چهارشنبه, 05 مهر 1402 16:12

کارشناسان هندبال عملکرد کاپیتان و سنگربان تیم ملی هندبال در مرحله مقدماتی بازی‌های آسیایی هانگژو را از نظر آماری ارزیابی کردند.

عملکرد آماری درخشان بازیکنان تیم ملی هندبال در مرحله مقدماتی بازی های آسیایی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، با پایان مرحله مقدماتی بازی‌های آسیایی هانگژو عملکرد مجتبی حیدرپور کاپیتان و محمد سیاوشی دروازه بان تیم‌ملی هندبال در این بازي های زیر ذره بین کارشناسان رفت.

براین اساس مجتبی حیدرپور با ۸۵ درصد گلزنی براساس ۱۷ گل زده از ۲۰ شوت شلیک شده به سمت دروازه رقبا عملکرد بسیار مطلوبی در این مرحله از خود به نمایش گذاشته است.

وی ۷ گل به مغولستان از ۸ شوت، ۵ گل از ۵ شوت در بازی با ژاپن و ۵ گل از ۸ شوت به سمت دروازه عربستان را در کارنامه خود ثبت کرده است.

همچنین محمد سیاوشی آمار خیره کننده ۴۱ درصد سیو در این بازی ها را به خود اختصاص داد. وی ۶ سیو از ۱۱ شوت مقابل مغولستان، ۱۰ سیو از ۳۰ شوت در بازی با ژاپن و ۱۵ سیو از ۳۵ شوت مقابل عربستان و در مجموع ۳۱ سیو از ۷۶ شوت را در مرحله مقدماتی به نام خود به ثبت رسانده است.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط