اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2713
نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو؛

علیرضا پاکدل: به تفاضل گل نیاز داشتیم

آقایان گفت‌و‌گو

یکشنبه, 02 مهر 1402 14:16

رییس فدراسیون هندبال ابراز امیدواری کرد در مقابل ژاپن و عربستان عملکرد خوبی داشته باشیم.

علیرضا پاکدل: به تفاضل گل نیاز داشتیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال پس از برد تیم ملی کشورمان برابر مغولستان عنوان داشت: تورنمنت به شکلی است که ممکن خواهد بود در روز آخر بازی ها به تفاضل نیاز پیدا کنیم. به هر حال بازی اول تورنمنت بود و نباید فراموش کنیم که از ۱۶ بازیکن ۱۳ بازیکن ما برای اولین بار در بازی های آسیایی به میدان رفتند و در این فضا نبودند. ان شالله در دو بازی آینده که سرنوشت ساز است و برابر ژاپن و عربستان مصاف های سختی داریم، عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی افزود: در وهله باید بتوانیم از گروه مان صعود کنیم تا در ادامه ببینیم چه اتفاقی می افتد.

رییس فدراسیون هندبال درباره غیبت چند مهره شاخص تیم ملی هم خاطرنشان کرد: پویا نوروزی نژاد از دو ماه قبل به ما اعلام کرده بود نمی تواند در این بازی ها شرکت کند اما درباره محمدرضا اورعی باشگاه رومانیایی وی خلف وعده کرد. ما هم دلخوریم چون او قول داد که در این بازی ها شرکت می کند. دقیقه نود زیر توافقات زدند و خواسته نامعقول داشتند که قطعا فدراسیون به این خواسته تن نخواهد داد و نمی دهد. همچنین علیرضا موسویان نیز دوران نقاهت بعد از مصدومیت را سپری می کند. به هر حال چند بازیکن کلیدمان را در اختیار نداریم اما هندبالیست های جوان ما هم آمدند که خودشان را ثابت کنند. ان شالله بتوانیم با آنها نتیجه و عملکرد خوبی داشته باشیم.

پاکدل درباره مراسم رژه افتتاحیه روز گذشته نیز توضیح داد: چینی ها میزبانی خوبی تا اینجا داشتند و فکر می کنم یکی از میزبانی خوب بازی های آسیایی را شاهد خواهیم بود. رژه هم مراسم خوب بود هر چند مشکلاتی در شروع و  تاخیرهایی داشت.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط