اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 798
بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا؛

علی رحیمی کازرونی: به هیچ چیز جز برد عربستان و سرگروهی فکر نمی‌کنیم

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 29 دی 1400 20:03

سنگربان تیم ملی هندبال کشورمان اطمینان داد تیم ملی بازی فردا مقابل عربستان را می‌برد و به عنوان سرگروه به دور بعد صعود می‌کند.

علی رحیمی کازرونی: به هیچ چیز جز برد عربستان و سرگروهی فکر نمی‌کنیم بزرگنمایی

علی رحیمی کازرونی سنگربان تیم ملی هندبال ایران پس از پیروزی برابر هند در رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار کرد: همیشه بازی نخست برای بازیکنان کمی سخت است و چون روز گذشته من در بازی با استرالیا حضور نداشتم، این بازی کمی برایم سخت بود.


وی افزود: بازیکنان برای رو در رویی با تیم‌هایی مانند استرالیا و هند که تیم‌های ضعیفی در هندبال هستند از لحاظ انگیزه شارژ نیستند و همیشه هم چنین بازی‌هایی دیدارهای سختی می‌شوند اما به هر حال خوشحالم کسی در این بازی آسیب ندید و همه چیز خوب پیش رفت.


رحیمی ادامه داد: این بازی باعث شد بدن بازیکنان آماده بازی با عربستان شود و من مطمئنم بازی فردا را می‌بریم و به عنوان سرگروه به دور بعد صعود می‌کنیم. به هیچ چیز جز برد عربستان و سرگروهی فکر نمی‌کنیم.


یادآور می‌شود تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۴۲_۲۹ برابر هند به برتری رسید.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط