اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2773

علی دادوند: بازی در انتخابی المپیک کلاس درس بزرگی برای ما خواهد بود/ نگاه وویو به جوانان مثبت است

آقایان گفت‌و‌گو

سه شنبه, 25 مهر 1402 11:58

بازیکن جوان تیم ملی هندبال با بیان اینکه تمام تیم‌ها با تمام قوا در انتخابی المپیک شرکت می‌کنند، گفت: ما هم بهترین عملکرد از خود را در زمین بازی به نمایش می‌گذاریم.

علی دادوند: بازی در انتخابی المپیک کلاس درس بزرگی برای ما خواهد بود/ نگاه وویو به جوانان مثبت است بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علی دادوند، بازیکن تیم ملی هندبال درباره حضور در ترکیب تیم‌ملی هندبال در مسابقات انتخابی المپیک گفت: قطعا بازی کردن کنار بازیکنان باتجربه و بهترین های آسیا، می‌تواند برای بازیکنان جوانی مثل من کلاس درس  بزرگی باشد. در واقع حضور در عرصه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای یک سنی دارد و خواه ناخواه بازیکنان جوان یک روزی باید در میادین بزرگ ورزش بازی کنند و قطعا این بازیکنان جوان در سالیان آتی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و البته نگاه سرمربی تیم ملی بزرگسالان به جوانان مثبت است.

وی ادامه داد: همیشه المپیک و جام جهانی رویدادی است که هر مربی و بازیکن آرزو حضور در آن را دارد بنابراین مسابقات انتخابی المپیک رویداد بسیار مهم و سختی است از این جهت که تمام تیم‌ها با تمام قوا می‌آیند تا بهترین نتیجه را کسب کنند. 

دادوند اضافه کرد: میانگین سنی تیم ملی هندبال کمتر شده اما ما همیشه برای مردم می‌جنگیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد از خود را در زمین به نمایش بگذاریم و امیدوارم بهترین نتیجه هم برای ما رقم بخورد. 

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس 26 مهر به مصاف ژاپن می‌رود.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط