اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 939

علمباز: خستگی و عدم دقت در زدن ضربات آخر عامل شکست امروز بود/ شرفی: خسته بودیم

مسابقات

یکشنبه, 01 اسفند 1400 20:06

سرپرست رعد پدافند آمل خستگی و عدم دقت در زدن ضربات آخر را دلیل باخت امروز تیمش دانست.

علمباز: خستگی و عدم دقت در زدن ضربات آخر عامل شکست امروز بود/ شرفی: خسته بودیم بزرگنمایی

علمباز سرپرست رعدپدافند آمل پس از شکست برابر سپاهان نوین در لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: ما باتوجه به بازی سنگینی که مقابل تیم زغال سنگ طبس در روز اول بازی‌ها داشتیم، نتوانستیم به درستی برای بازی امروز ریکاوری کنیم. 


وی افزود: همچنین شوت‌های آخر ما در جریان بازی به گل منجر نشد و متاسفانه پرتاب‌های هفت متر تیم نیز با دقت زده نشد و در نتیجه به گل ختم نمی‌شدند. 


علمباز در پایان گفت: به تیم خوب سپاهان نوین، مربیان و کادر فنی زحمتکش این تیم که توانستند با یک بازی خوب مقابل ما برنده این دیدار شوند، تبریک می‌گویم. 


رحمان شرفی: خسته بودیم/ نوین تاکتیک‌های ما را به هم ریخت


رحمان شرفی بازیکن تیم رعد پدافند آمل نیز پس از پایان این بازی گفت: بازی سنگینی بود. بازیکنان تیم با توجه به اینکه طی دو روز گذشته بازی سخت و پا یا پایی مقابل تیم زغال سنگ طبس داشتیم، خسته بودند به همین خاطر ضربات آخر ما به گل تبدیل نمی‌شد. 


وی افزود: تیم سپاهان نوین آنالیز خوبی نسبت به تیم ما انجام داده بود و بر این اساس تاکتیک‌های ما را به هم ریخت. همچنین سنگینی بازیکنان و عدم ریکاوری مناسب منجر به باخت تیم ما در این بازی شد.


لازم به ذکر است سپاهان نوین با نتیجه 31 بر 20 رعد پدافند آمل را در رقابت‌های لیگ برتر شکست داد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط