اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1069
مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا

عادلی: پاداش فدراسیون هندبال باعث دلگرمی بازیکنان شد

بانوان تیم‌های ملی

دوشنبه, 23 اسفند 1400 10:08

ملی‌پوش هندبال جوانان دختر ایران می‌گوید با هماهنگی و تجربه‌ای که در هر مسابقه کسب کردیم و با کمک کادر فنی و آنالیزهای آنها در مسابقات قهرمانی آسیا موفق ظاهر شدیم.

عادلی: پاداش فدراسیون هندبال باعث دلگرمی بازیکنان شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، غزل عادلی در خصوص برتری تیم ملی ایران برابر ازبکستان در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: ازبکستان از حریفان اصلی ما در این مسابقات بود. با هماهنگی و تجربه‌ای که در هر مسابقه کسب کردیم و با کمک کادر فنی و آنالیزهای آنها پیروز این دیدار مهم شدیم. 


وی در ادامه افزود: خداراشکر تیمی هستیم که بازیکنان همدل هستند و با کمک هم و کادر فنی توانستیم مقام خوبی کسب کنیم. از فدراسیون هندبال که از ما حمایت کرد تشکر می‌کنم‌ و همچنین فدراسیون برای ما پاداشی هم در نظر گرفت که بعد از مسابقه اعلام شد. این حمایت‌ها باعث افزایش انگیزه ما شد.


ملی‌پوش هندبال جوانان کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: سطح مسابقات بالا بود و هر روز که گذشت همه تیم‌ها بهتر شدند و همه با انگیزه بالا برای کسب سهمیه جنگیدند.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط