اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2799
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

صعود تیم ملی هندبال ایران به مرحله نیمه نهایی در گرو برد مقابل تیم دوم آسیا/ ایران – بحرین، سه‌شنبه، دوم آبان

آقایان تیم‌های ملی

یکشنبه, 30 مهر 1402 11:14

تیم ملی هندبال ایران در صورت پیروزی مقابل بحرین به جمع 4 تیم برتر مسابقات انتخابی المپیک صعود می‌کند.

صعود تیم ملی هندبال ایران به مرحله نیمه نهایی در گرو برد مقابل تیم دوم آسیا/ ایران – بحرین، سه‌شنبه، دوم آبان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال کشورمان روز گذشته در سومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک 42 بر 20 قزاقستان را از پیش رو برداشت تا با 2 برد و یک باخت و 4 امتیاز پس از ژاپن 6 امتیازی در رده دوم جدول گروه B بایستد. 

بحرین نیز با یک برد مقابل قزاقستان و یک باخت مقابل ژاپن و 3 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و همین دلیل، حساسیت بازی دو تیم ایران و بحرین را افزایش می‌دهد. 

تیم ملی ایران در صورت برد مقابل بحرین 6 امتیازی می‌شود و به همراه ژاپن (با فرض برد مقابل قزاقستان) به دور بعد صعود می‌کند، اما در صورت تساوی تفاضل گل بهتر تکلیف تیم صعود‌کننده را مشخص خواهد کرد. 

کویت نیز که شب گذشته مقابل ژاپن تن به شکست داد، با دو شکست و بدون امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده و می‌شود گفت تقریبا شانس خود برای صعود به مرحله نیمه نهایی را از دست داد. این تیم امروز مقابل بحرین صف‌آرایی می‌کند. این دیدار از ساعت 17:30 به وقت ایران آغاز می‌شود. نتیجه این بازی برای تیم ملی کشورمان بسیار حائز اهمیت است. 

در گروه A وضعیت کمی پیچیده‌تر است. قطر و کرهجنوبی هر کدام 3 پیروزی و 6 امتیاز دارند و کره تنها به دلیل تفاضل گل کمتر از قطر در رده دوم ایستاده است به همین دلیل دیدار امروز این دو تیم مقابل یکدیگر اهمیت ویژه‌ای برای تعیین سرگروه دارد. این دیدار از ساعت 19:30 به وقت ایران برگزار می‌شود. 

عربستان نیز با 4 امتیاز بر پله سوم این گروه ایستاده و بازی امروز این تیم مقابل امارت متحده عربی 2 امتیازی برای هر دو تیم حساس است. 

در  هر صورت باید منتظر ماند و دید چه تیم‌هایی امروز با پیروزی از زمین خارج می‌شوند. 

لازم به یادآوری است دیدار دو تیم ملی هندبال ایران و بحرین، روز سه‌شنبه، 2 آبان، از ساعت 17:30 به وقت ایران آغاز می‌شود. 


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط