اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3009
هفته پایانی نیم فصل نخست نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان؛

صدرنشینان به دنبال کسب قهرمانی نیم فصل/ هرمزگان، بافق و زاگرس در تعقیب یکدیگر

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 14 دی 1402 15:06

هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان در حالی برگزار می‌شود که در یک بازی حساس و مهم صدرنشین میزبان مدافع عنوان قهرمانی است.

صدرنشینان به دنبال کسب قهرمانی نیم فصل/ هرمزگان، بافق و زاگرس در تعقیب یکدیگر بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفته هفتم نوزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، فردا، جمعه، 15 دی، با برگزار 4 دیدار آغاز می‌شود که طی آن سنگ آهن بافق، مدافع عنوان قهرمانی، به هرمزگان می‌رود تا با صدرنشین دیدار کند و زاگرس جنوبی کازرون مهمان سپاهان است.


در حساس‌ترین بازی هفته هفتم فولاد هرمزگان که با 6 پیروزی از 6 دیدار خود در لیگ برتر با 12 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد، میزبان سنگ آهن بافقی است که تنها با یک شکست آن هم در هفته چهارم و مقابل زاگرس جنوبی کازرون، با 10 امتیاز در رده سوم قرار دارد و می‌کوشد مقابل پدیده لیگ از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. یقینا جدال این دو تیم لحظات جذابی خلق خواهد کرد.


در دیگر بازی مهم و حساس هفته هفتم، زاگرس جنوبی کازرون به اصفهان می‌رود تا با سپاهانی دیدار کند که در فصل جدید لیگ برتر کم فروغ ظاهر شده و هفته پیش با اختلاف زیادی بازی را به سنگ آهن بافق واگذار کرد تا با 3 باخت و 3 پیروزی و 6 امتیاز در جایگاه پنجم لیگ قرار گیرد.

زاگرس جنوبی کازرون نیز تا اینجای فصل خوب پیش آمده و بازی‌های چشم‌نوازی از خود به نمایش گذاشته اما با یک شکست که در هفته اول مقابل فولاد هرمزگان رقم خورد، با 10 امتیاز در رده دوم جای گرفته است و فردا در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که نیم‌نگاهی به بازی فولاد هرمزگان – سنگ آهن بافق دارد تا با لغزش هر دو تیم بتواند خود را در جدول بالا بکشد.


همچنین در یکی از دیدارهای هفته هفتم، سنندج از شهدای رزکان البرز پذیرایی می‌کند. رزکان تا اینجای فصل نشان داده تیم دست و پا بسته‌ای نیست و می‌تواند برای هر تیمی یک خطر مهم باشد. شهدای رزکان البرز تا اینجا با 3 برد و 3 باخت و 6 امتیاز، هم امتیاز سپاهان است و به دلیل پیروزی برابر این تیم، در رده چهارم قرار دارد. سنندج نیز که در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و تاکنون نتوانسته امتیازی کسب کند.


در دیگر رقابت فردا، شهید چمران لارستان که در هفته ششم نخستین پیروزی خود را کسب کرد، با نفت و گاز گچساران دیدار می‌کند. گچساران هر چند با 5 شکست و یک پیروزی در رده ششم لیگ ایستاده، اما نگاهی به نتایج این تیم مقابل حریفان نشان می‌دهد اگر نقاط ضعف خود را برطرف کند، می‌تواند پیروزی‌های بیشتری به دست بیاورد.

برنامه کامل مسابقات هفته هفتم لیگ برتر بانوان به این شرح است:


فولاد هرمزگان – سنگ آهن بافق
فولاد مبارکه سپاهان – زاگرس جنوبی کازرون
سنندج – شهدای رزکان البرز
نفت و گاز گچساران – شهید چمران لارستان


در جدول رده‌بندی فولاد هرمزگان با ۱۲ امتیاز از ۶ بازی خود بر صدر جدول تکیه زده، زاگرس جنوبی کازرون و سنگ آهن بافق نیز هر کدام با ۱۰ امتیاز دوم و سوم لیگ هستند.


شهدای رزکان البرز با وجود شکست امروز  همچنان ۶ امتیازی است و در رده چهارم ماند و سپاهان با همین امتیاز در رده پنجم لیگ قرار گرفته است.


نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان با ۲ و سنندج نیز بدون امتیاز در رده‌های ششم تا هشتم قرار دارند.


مسابقات هفته هفتم لیگ برتر هندبال بانوان فردا، جمعه، 15 دی، و از ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط