اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1775

صحبت‌های بانوان هندبال ایران پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی

بانوان

یکشنبه, 06 آذر 1401 17:57

بانوان هندبال ایران پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی از این موفقیت گفتند.

صحبت‌های بانوان هندبال ایران پس از کسب سهمیه مسابقات جهانی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم سنگ آهن بافق که به نمایندگی از تیم ملی زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا حضور یافته، موفق شد با کسب سه پیروزی برابر هند، ازبکستان و استرالیا و پیش از پایان مرحله مقدماتی سهمیه رقابت‌های جهانی ایران را قطعی کند.

مینا وطن پرست، کاپیتان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان پس از این موفقیت عنوان کرد: از کسب سهمیه مسابقات جهانی بسیار خوشحالم، ما هدف بزرگی داشتیم و می‌خواستیم برای دومین بار سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کنیم. خداراشکر همه تیم برای اینکه این اتفاق رخ دهد، یکدل بودند. خوشبختانه با همدلی بازیکنان و کمک کادر فنی این اتفاق افتاد و به هدف خود رسیدیم. از مسئولین سنگ آهن بافق و جناب آقای پاکدل رئیس فدراسیون هندبال تشکر می‌کنم. رئیس فدراسیون در این سال‌ها حمایت خوبی از هندبال بانوان انجام داد که امروز نتیجه آن را می بینیم.

هانیه کریمی دیگر ملی‌پوش کشورمان نیز در مورد کسب سهمیه مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: در سومین بازی خود در مرحله گروهی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا برابر استرالیا پیروز شدیم و با سه برد پیاپی از گروه خود صعود کردیم. یک بازی دیگر در پیش داریم اما تا همین جا هم به جمع چهار تیم برتر صعود کردیم و برای دومین بار سهمیه جهانی را کسب کردیم. تیم ملی امسال با حمایت باشگاه سنگ آهن بافق اعزام شد و امیدوارم در ادامه بازی‌ها بتوانیم پیروزی‌های خود را ادامه دهیم و همچنان نتایج خوبی را کسب کنیم تا بتوانیم مدال خوشرنگی را بدست آوریم.

خدیجه قانع مربی تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق نیز در مورد موفقیت کسب شده در صعود به مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: به جامعه هندبال ایران تبریک می‌گویم، به ویژه بانوان که دردو سال گذشته روند صعودی را طی کردند. امیدوارم این روند در بخش جوانان و نوجوانان هم حفظ شود و مجددا هر سه تیم جهانی شوند.


مریم فخری مربی تیم هندبال بانوان سنگ آهن بافق نیز اظهار کرد: امروز در سومین بازی به مصاف استرالیا رفتیم و پس از دو پیروزی پی در پی در یک بازی روان و منطقی توانستیم با اختلاف، نتیجه را به نفع خودمان به پایان برسانیم. خداراشکر به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کردیم و برای دومین بار سهمیه مسابقات جهانی را به دست بیاوریم. باید از باشگاه سنگ آهن بافق تشکر کنم که با حمایت آن‌ها تیم ملی توانست در این مسابقات شرکت کند و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را تا پایان این رقابت‌ها کسب کنیم.

آرزو محمدی دروازه‌بان تیم هندبال سنگ آهن بافق نیز عنوان کرد: خداراشکر توانستیم بازی امروز مقابل استرالیا را ببریم و برای دومین بار سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم. بازیکنان خیلی خوب بودند، توانستیم بازی خوبی داشته باشیم و با اختلاف بازی را ببریم.

مبینا حسن نژاد بازیکن تیم هندبال بانوان سنگ آهن نیز اظهار کرد: به یاری خدا، برنامه ریزی کادر فنی و کمک بازیکنان توانستیم در بازی امروز مقابل استرالیا، با اختلاف پیروز شویم و به جمع چهار تیم برتر آسیا صعود کنیم. همچنین توانستیم برای دومین بار سهمیه مسابقات جهانی را به دست بیاوریم.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط