اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 911

صادقی: هماهنگی خوبی بین بازیکنانم وجود دارد

گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 28 بهمن 1400 20:54

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان می‌گوید هماهنگی خوبی بین بازیکنانش طی نیم فصل ایجاد شده است و امیدوار است همین روند ادامه داشته باشد.

صادقی: هماهنگی خوبی بین بازیکنانم وجود دارد بزرگنمایی

حمید صادقی شاه‌نشین سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی برابر پاس ناجا قم در چهارچوب مسابقات لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال اظهار داشت: پاس ناجا خیلی خوب بازی کرد و تا آخر مسابقه خوب جنگیدند. با این که اختلاف امتیاز بازی زیاد شد اما بازیکنان این تیم روحیه خود را از دست ندادند و تا پایان بازی خوب کار کردند. 


وی افزود: در این مدت تعطیلات نیم فصل تمرینات مداومی با تیم داشتیم و بازیکنانم در مسابقه امروز خوب کار کردند.


صادقی شاه‌نشین ادامه داد: طی نیم فصل با توجه به مصدومیت چند نفر از بازیکنانم، چند بازیکن کمکی گرفته‌ایم که خوشبختانه کمک خوبی به تیم کردند و هماهنگی خوبی بین بازیکنانم ایجاد شده است که امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد. 


لازم به ذکر است ذوب آهن اصفهان با نتیجه 36 بر 13 پاس ناجا قم را شکست داد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط