اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1680

صادقی ملی‌پوش هندبال ایران: وویوویچ یکی از نام‌های بزرگ هندبال جهان است / امیدوار به کسب بهترین نتیجه هستیم

تیم‌های ملی

یکشنبه, 24 مهر 1401 15:33

ملی‌پوش هندبال ایران می‌گوید حضور وسلین وویوویج تاثیر زیادی در تیم ملی گذاشته و امید بسیار دارد در قهرمانی جهان با حضور این مربی سرشناس نتیجه خوبی توسط تیم ملی کسب شود.

صادقی ملی‌پوش هندبال ایران: وویوویچ یکی از نام‌های بزرگ هندبال جهان است / امیدوار به کسب بهترین نتیجه هستیم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، افشین صادقی ملی‌پوش هندبال ایران در جمع اصحاب رسانه در مورد آخرین شرایط اردوی تیم ملی هندبال اظهار کرد: نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بعد از برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را برگزار کردیم و شرایط خوبی در اردو حاکم بود.


وی با اشاره به نقش مهم وسلین وویوویچ در هدایت تیم ملی، افزود: تمرینات مد نظر وسلین وویوویچ را به خوبی دنبال کردیم و تمام نکات فنی را انجام دادیم و امیدوارم نتیجه خوبی در مسابقات جهانی بگیریم‌. وسلین وویوویچ یک مربی برجسته و نام آشنا در جهان است و می‌توان او را در زمره ۱۰ مربی برتر جهان قرار داد. شخصا بسیار خوشحالم که هدایت تیم ملی بر عهده وسلین وویوویچ است و با حضور در کنار او به هندبال من اضافه شده است.


ملی‌پوش هندبال ایران ادامه داد: سرمربی تیم ملی در بازیکنان ایران عجله و استرس می‌بیند و می‌گوید باید خود را از این موضوع دور کنیم‌. من در این مدت تغییر زیادی داشتم و البته بازیکنان جوان‌تر تیم نیز نکات خوبی را یاد گرفتند و از شرایط رضایت دارند. امیدوارم روند حضور وسلین وویوویچ در ایران ادامه داشته و از حضور او استفاده کنیم.


صادقی در مورد برداشت سرمربی تیم ملی از استرس و عجله در بازیکنان ایران نیز گفت: وویوویچ می‌گوید اکثر بازیکنان ایران عطش گل زدن دارند، در حالی که هندبال ساده و راحت است و با یک پاس خوب دو بازیکن و با گل یک بازیکن خوشحال می‌شوند. هندبال رشته گروهی است و همه باید خوشحال شوند نه فقط فردی که گل می‌زند.


ملی‌پوش هندبال ایران که فصل پیش در لیگ کویت بازی کرده بود، خاطر نشان کرد: در کویت در تمام بازی‌ها شرکت کردم و در افت نسبی هستم. البته این شرایط با تمرین و ریکاوری درست می‌شود. وسلین تاکید دارد در لیگ و باشگاه، بدنسازی و تغذیه ما درست باشد و با بدن آماده بیاییم. 


صادقی ادامه داد: با یک مربی بزرگ در تلاش هستیم تا نتیجه بگیریم و روند حضور ما در جهانی ادامه داشته باشد. مسابقات قهرمانی جهان بسیار دشوار است و تیم‌ها از تمامی جهان در آن حضور دارند. ما برای دفاع از نام ایران عازم مسابقات قهرمانی جهان می‌شویم.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط