اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2797
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

صادقی شاه‌نشین: بازی سنگینی با بحرین خواهیم داشت

آقایان گفت‌و‌گو

شنبه, 29 مهر 1402 13:35

مربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: مطمئنا بازی سنگینی با بحرین خواهیم داشت و این بازی برای ما بسیار سرنوشت‌ساز است.

صادقی شاه‌نشین: بازی سنگینی با بحرین خواهیم داشت بزرگنمایی

حمید سادقی شاه‌نشین، مربی تیم ملی هندبال کشورمان پس از پیروزی برابر قزاقستان در مسابقات انتخابی المپیک پاریس گفت: همانطور که پیش‌بینی می کردیم بازی امروز مقابل قزاقستان، بازی سنگینی نبود به همین خاطر توانستیم ترکیب تیمی متفاوتی را در زمین پیاده کنیم. 

وی افزود: عملکرد بازیکنان در این بازی بسیار خوب بود و هماهنگی بیشتری داشتند. امیدوارم بتوانیم در بازی آینده بهتر بازی کنیم. 

وی درباره بازی با بحرین افزود: مطمئنا بازی سنگینی با بحرین خواهیم داشت و این بازی برای ما بسیار سرنوشت‌ساز است و تمرکز تیم از دو روز پیش روی این بازی بود. 

صادقی ادامه داد: دو روز استراحت و تمرین خواهیم داشت و مبنای تمرینات روی بازی با بحرین متمرکز است. امیدوارم بازیکنان بتوانند آن چه که کادرفنی می خواهد در زمین پیاده کنند و البته اشتباهات کمتری نسبت به دیدار با ژاپن و کویت داشته باشند. 

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک 42 بر 20 قزاقستان را شکست داد. 



تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط