اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2788
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

صادقی شاه نشین: بازی خوبی مقابل کویت به نمایش گذاشتیم/ آماده مصاف با بحرین می شویم

آقایان گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 27 مهر 1402 18:47

مربی تیم ملی هندبال گفت: با یک روحیه خوب از برد امروز مقابل کویت، آماده دیدار با بحرین می شویم.

صادقی شاه نشین: بازی خوبی مقابل کویت به نمایش گذاشتیم/ آماده مصاف با بحرین می شویم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، حمید صادقی شاه نشین مربی تیم ملی هندبال پس از کسب پیروزی مقابل کویت در انتخابی المپیک پاریس گفت: این برد را به جامعه هندبال و بازیکنان تیم تبریک می گویم. 

وی افزود: امروز پس‌ از مدت ها یک هندبال خیلی خوب به نمایش گذاشتیم و در واقع آن چه که از بازیکنان خواسته بودیم خیلی خوب در زمین پیاده شد.

شاه نشین ادامه داد: در نیمه اول توانستیم اختلاف گل خوبی ایجاد کنیم ولی در نیمه دوم بچه ها نتوانستند بازی را خوب اداره کنند و کویت نبض بازی را در دست گرفت اما با تایمی که گرفتیم و همچنین تغییر سیستمی که در بازیداریم، بچه ها به روند خوب خود بازگشتند و با یک بازی خوب و ایده آل توانستیم نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

وی افزود: دو بازی دیگر مقابل قزاقستان و بحرین داریم که تقابل با بحرین بازی حساس ماست چون یکی از قدرت های برتر هندبال آسیاست اما با تدابیری که در نظر می گیریم و همچنین با یک روحیه خوب از برد امروز به مصاف این تیم می رویم.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط